نقاشی دو دانش آموز نیشابور با موضوع آب به مرحله کشوری راه یافت.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آبفای شهرستان نیشابور از تجلیل و اهداء لوح سپاس به دو نفر از دانش آموزانی که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مسابقات نقاشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب شرکت کرده بودند خبر داد. حسن سیفی   گفت:در دوازدهمین  جشنواره نخستین واژه آب شهرستان نیشابور  اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با هدف آشنایی […]

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آبفای شهرستان نیشابور از تجلیل و اهداء لوح سپاس به دو نفر از دانش آموزانی که در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مسابقات نقاشی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب شرکت کرده بودند خبر داد.

حسن سیفی   گفت:در دوازدهمین  جشنواره نخستین واژه آب شهرستان نیشابور  اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با هدف آشنایی دانش آموزان با راهکارها و روش های صرفه جویی در مصرف آب شد که در پایان  کلیه مدارس آثار دانش آموزان را به دفتر روابط عمومی شرکت آبفای نیشابور تحویل و بعد از داوری مقدماتی تعدادی از این آثار به استان راه یافت.

وی افزود: در استان نیز ضمن داوری آثار  نقاشی ، فاطمه یزدان پناه دانش آموز آموزشگاه ابتدایی امام حسین (ع) و همچنین  نقاشی سرکار ستایش محمدآبادی دانش آموز آموزشگاه ابتدایی حضرت فاطمه زهرا (س) به مرحله کشوری  یافت که  در مراسمی با حضور والدین دانش آموزان از آنان تقدیر شد.

علیرضا اخویان مدیر عامل شرکت بعد از اهداء لوح سپاس به دانش آموزان و با هدف تشویق بیشتر دانش آموزان دستور تهیه بنر از نقاشی و عکس این دو دانش آموز را برای نصب در بیلبردهای سطح شهر صادر کرد.