با میزبانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان؛

آشنایی با حقوق آب و مسائل اجتماعی پیرامون آن طی یک نشست برگزار می گردد

نشست آشنایی با حقوق آب و مسائل اجتماعی پیرامون آن به منظور بررسی چالش‌های حفاظت از منابع آب استان با حضور مدیران و مسئولین به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان روزهای 6 و 7 آذرماه 1402 در سنندج، برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان،نشست آشنایی با حقوق آب و مسائل اجتماعی پیرامون آن برگزار می گردد.

مهندس آرش آریانژاد در این خصوص گفت: بناست در این همایش، فرصت‌ها و راهکارهای حقوقی حوزه صنعت آب با محوریت اصول و مبانی آشنایی با حقوق آب، نظام حقوقی آب‌های مرزی و مشترک، نظام حقوقی آب‌های سطحی و نظام حقوقی آب‌های زیرزمینی در پنل‌های تخصصی مورد تبادل نظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در ادامه یا بیان اینکه حقوق آب در سراسر کشور چالش‌های متفاوتی دارد، ابراز داشت: این موضوع در حوضه منابع آبی کردستان مستمر بصورت تخصصی بررسی می‌گردد.

وی، همکاری دستگاه قضائی استان با این شرکت را بسیار مسئولانه، مجدانه و پیگیر خواند و گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در خصوص پیشگیری از تخلفات آبی همواره شرکت آب منطقه‌ای کردستان را همراهی و حمایت می‌نمایند.