ارتقای سطح کیفی و کمی آب روستاهای اهواز

به گزارش برقآب و اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، نشست مشترک مهندس معتمدی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، مهندس موسی‌زاده، مدیر ساماندهی انشعابات غیرمجاز و مهندس ساکی، بخشدار غیزانیه با محوریت هم‌افزایی و پشتیبانی در بخش روستایی برگزار گردید. در پایان نشست، مهندس معتمدی گفت: ساماندهی انشعابات غیرقانونی و […]

به گزارش برقآب و اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، نشست مشترک مهندس معتمدی، معاون خدمات مشترکین و درآمد، مهندس موسی‌زاده، مدیر ساماندهی انشعابات غیرمجاز و مهندس ساکی، بخشدار غیزانیه با محوریت هم‌افزایی و پشتیبانی در بخش روستایی برگزار گردید.
در پایان نشست، مهندس معتمدی گفت: ساماندهی انشعابات غیرقانونی و برداشت‌های غیرمجاز از آب در راستای صیانت از حقوق مردم و رسیدگی بیشتر، ارتقای سطح کیفی و کمی آب و ارائه خدمات مطلوب‌تر به روستاها بسیار ضروری است.

ایشان آب سالم و بهداشتی را حق مسلم مردم دانست و بیان داشت: با جذب درآمد و وصول مطالبات می‌توان سطح خدمات‌دهی را ارتقا داد و در این نشست راهکارهایی برای جذب مشارکت مردمی و افزایش انگیزه همکاری روستاییان محترم و ارتقای سطح کیفی و کمی آب ارائه شد.