کشف۵۹ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از شناسایی و کشف۵۹ دستگاه دیگر تولید رمز ارز دیجیتال در ۹ نقطه غرب مازندران خبر داد. مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت گفت: براساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعابات برق، در راستای کاهش پیک […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از شناسایی و کشف۵۹ دستگاه دیگر تولید رمز ارز دیجیتال در ۹ نقطه غرب مازندران خبر داد.

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت گفت: براساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعابات برق، در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکین و همچنین مبارزه با انشعابات غیرمجاز، با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در شهرستان های نور ،چالوس، نوشهر، عباس آباد، کلاردشت، رامسر و تنکابن تعداد ۵۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز با مصرف برق ۱۱۸ کیلووات در۹ نقطه کشف و جمع آوری شد.
فرح زاد افزود: تاکنون در منطقه غرب مازندران تعداد ۳۵ مرکز و ۷۴۹رمز ارز شناسایی وجمع آوری شد که قدرت مصرفی در حدود ۱.۵۸ مگاوات داشته است.
وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده دستگاه های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به شماره ۱۲۱ اطلاع رسانی نموده تا با شناسایی و جمع آوری این دستگاه ها به پایداری بیشتر شبکه برق بویژه در ایام تابستان کمک شود.

 

لزوم رعایت الگوی صحیح مصرف برق جهت گذر از پیک ۱۴۰۰

یکصدو دوازدهمین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان در خصوص بررسی راهکارهای ویژه در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰ برگزار شد.

مهندس کیوان فرح زاد رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان مازندران  در این نشست ضمن تاکید بر هماهنگی بیش از پیش ادارات صنعت آب و برق در انجام فعالیت ها اظهار داشت: برای برون رفت با سربلندی از ایام پیک ۱۴۰۰ و ارائه برق پایدار به مشترکین برنامه ریزی های گسترده ای صورت پذیرفته که از اهم موارد می توان به جلب مشارکت صنایع و مجتمع های تجاری اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ادامه داد: در پیک تابستان سال جاری اطلاع رسانی در خصوص جلب همراهی و همکاری مردم به طرق مختلف انجام گرفته و برنامه های خاموشی احتمالی از طریق سایت، رسانه های دیداری، شنیداری و فضای مجازی اطلاع رسانی شده است و همکاران پاسخگو در سامانه های پاسخ گویی برق( با تلفن ۱۲۱) با آرامش و دقت به مشکلات مردم پاسخ می دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران وجود رمز ارزها در کشور را یکی از معضلات صنعت برق برشمرد و خواستار معرفی مراکز رمزارزهای غیرمجاز توسط مردم شد.