عرض ارادت کارکنان و بازنشستگان توزیع برق مشهد به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) مراسم گرامیداشت دهه کرامت با حضور خدام کشیک دوم آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (ع) در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد. به گزارش دفتر روابط عمومی، این مراسم با حضور مهندس رمضانی مدیرعامل توزیع […]

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) مراسم گرامیداشت دهه کرامت با حضور خدام کشیک دوم آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الائمه (ع) در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، این مراسم با حضور مهندس رمضانی مدیرعامل توزیع برق مشهد و جمعی  از مدیران و کارکنان و همچنین  بازنشستگان این شرکت و خادمان کشیک دوم آستان قدس رضوی و در فضایی معنوی و روحانی برگزار شد و شرکت کنندگان نسبت به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ادای احترام و ارادت کردند.

مهندس رمضانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزنده خادمان بارگاه امام رضا (ع) در توزیع برق مشهد و با اشاره به اینکه تمام تلاش و سعی همکاران در برق مشهد تأمین روشنایی برای  زائرین و مجاورین حرم رضوی می باشد گفت: صنعت برق خراسان از جایگاه بزرگی در کشور و منطقه برخوردار است اما اذعان می کنیم که قطع برق شهروندان در این شرایط برای ما نیز سخت و ناراحت کننده است. وی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود انرژی تولیدی، باید به سمت استفاده از انرژی های پاک حرکت کرد.  که قطعا این مهم میتواند مشکلات صنعت برق را تا حدی زیادی مرتفع نماید .

وی حضور خادمان رضوی در توزیع برق مشهد را ارج نهاد و گفت: با حضور شما، امروز خستگی از تن ما بیرون شد و دلمان روشن گردید. این حضور را نشانداری روشن از سوی خدا می دانیم چرا که محفل ما را نورانی کرده اید.

مهندس ذوقیان از خادمان کشیک دوم حرم رضوی نیز در این مراسم گفت: حضور خادمان رضوی در هر محفل، مجلس و اداره ای یک اتفاق خاص و براساس یک برنامه ریزی است چرا که معتقدیم حضور در جمع شما بر اثر دل های شکسته ای است که عاشق امام رضا (ع) می باشند.

وی گفت: پرچم متبرک حرم رضوی طی ۱۴  سال اخیر به تمامی شهرهای کشور و حتی به افغانستان و دبی و سایر کشور ها منتقل شده و کرامت های زیادی را از آن شاهد بوده ایم.

قارونی دبیر کانون بازنشستگان توزیع برق مشهد نیز در این مراسم گفت:

در حال حاضر ۸۳۴ نفر عضو این کانون هستند و در قالب کارگروه حرم رضوی برنامه زیارت بارگاه منور رضوی را اجراء می کنیم که با استقبال بازنشستگان روبه رو شده است.

شایان ذکر است در این مراسم پس از عرض ارادات کارکنان و بازنشستگان توزیع برق مشهد به پرچم متبرک آستان قدس رضوی، بسته  متبرک بارگاه رضوی نیز بین حاضرین و اهداء شد.