طراحی و ساخت دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن

با همت متخصصان داخلی دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس در راستای بومی سازی قطعات نیروگاهی برای اولین بار طراحی و ساخته شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به طراحی و ساخت دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس، عنوان کرد : […]

با همت متخصصان داخلی دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس در راستای بومی سازی قطعات نیروگاهی برای اولین بار طراحی و ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به طراحی و ساخت دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن در نیروگاه بندرعباس، عنوان کرد : دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن یکی از اجزاء مهم پمپ آب خنک کن می باشد که به همت و تلاش کارشناسان داخلی و تکیه بر توانایی شرکتهای دانش بنیان از جنس استنلس استیل ۳۱۶ساخته شد .

سلیمی افزود : یکی از مهم ترین چالشها در ساخت دیسشارژ کیسینگ ، ساخت محل قرارگیری یاتاقانهای پمپ بر روی دیسشارژ بود که با تلاش و دانش متخصصین داخلی با روش ماشینکاری و جوشکاری ساخته و بر روی دیسشارژ نصب گردید .

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس خاطرنشان کرد: پمپ آب خنک کن نقش موثر و حیاتی در تولید برق پایدار داشته که در هر یک ساعت ۱۹۵۰۰ متر مکعب آب دریا را به سمت کندانسور و کولرهای آب خنک کن هدایت می کند.

سلیمی با بیان اینکه ساخت دیسشارژ کیسینگ پمپ آب خنک کن ی با وزن ۱۲۷۰۰ کیلوگرم برای اولین بار در نیروگاه صورت گرفته اظهار داشت : در راستای تکیه بر توانایی داخلی و تحقق شعار حمایت از تولید داخلی نسبت به نمونه مشابه خارجی ۵۰ درصد صرفه جویی ارزی داشته است .

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان افزود : نیروگاه حرارتی برق بندرعباس بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور است که نقش مهمی در تامین برق کشور و صنایع بزرگ استان هرمزگان دارد.