ضرورت تلاش مضاعف جهت بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب قم

علی اصغری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم با تأکید بر اینکه استان دچارکم آبی می باشد، گفت: پیمانکار و مشاور باید تلاش مضاعفی برای بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب قم در مرداد ماه انجام دهند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، روز دوشنبه مورخ  ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ علی اصغری مدیر […]

علی اصغری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم با تأکید بر اینکه استان دچارکم آبی می باشد، گفت: پیمانکار و مشاور باید تلاش مضاعفی برای بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب قم در مرداد ماه انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قم، روز دوشنبه مورخ  ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ علی اصغری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قم  با حضور در محل تصفیه خانه جدید آب قم واقع در دودهک دلیجان ضمن بازدید میدانی از روند تکمیل پروژه در جلسه ای با مشاور و پیمانکار در جریان  مشکلات قرار گرفت.

در ابتدا معاونت طرح و توسعه گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت کار ارائه نمود و در ادامه مشاور و پیمانکار به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداختند .

در پایان مدیر عامل  با تأکید بر تأمین تجهیزات و خدمات در پروژه با توجه به زمانبندی از کلیه عوامل خواستار تلاش مضاعف برای بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه آب قم در مرداد ماه شد .