رسیدگی به درخواست های حوزه برق در کمترین بازه زمانی 

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات  این شرکت با مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با تبریک انتصاب مدیرکل مدیریت […]

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات  این شرکت با مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با تبریک انتصاب مدیرکل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ، توجه به پاسخگویی به موقع و سریع درخواست های ارباب رجوع و همکاران را از اولویت های این شرکت برشمرد و اظهار داشت : روند رسیدگی به درخواست ها  در حوزه برق ، درکمترین بازه زمانی  انجام و پاسخگویی صورت می گیرد .

حجت ا… ولی پور اصلانی  ، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان نیز در این دیدار با اظهار تشکر از همکاری  و تعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت : تعامل و همفکری با دستگاه های اجرایی استان در اولویت برنامه های دفتر بازرسی استانداری می باشد.

وی سامانه” سامد” را بهترین راه ارتباط بین مردم و دولت دانست و افزود :راه اندازی این سامانه را می توان از جمله اقدامات بسیار خوب دولت برشمرد که انتظار می رود مدیران و کارشناسان مربوطه دستگاههای اجرایی با حضور به موقع و فعال در سامانه نسبت به پاسخگویی به موقع به درخواستهای رسیده اقدام نمایند .

همچنین در این دیدار ،مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای سمنان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص رسیدگی به درخواستها و شکایات در این سامانه ارائه نمود .