تغییر رفتار مصرفی به ویژه برای مشترکان پرمصرف یک ضرورت است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در جلسه کمیته مدیریت مصرف گفت: مدیریت بهینه مصرف برق به برهه و زمان خاصی تعلق نداشته و مشترکان پرمصرف می بایست نسبت به تغییر رفتار مصرفی اهتمام نمایند. سیدمحمد موسوی زاده ضمن قدردانی از مشترکان برق استان برای گذر از پیک بار تابستانی افزود: برنامه های پاسخگویی بار […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در جلسه کمیته مدیریت مصرف گفت: مدیریت بهینه مصرف برق به برهه و زمان خاصی تعلق نداشته و مشترکان پرمصرف می بایست نسبت به تغییر رفتار مصرفی اهتمام نمایند.

سیدمحمد موسوی زاده ضمن قدردانی از مشترکان برق استان برای گذر از پیک بار تابستانی افزود: برنامه های پاسخگویی بار تا اتمام شهریور ماه ادامه دارد و تلاش کارکنان صنعت توزیع برق استان در اجرای برنامه های پیک سائی و مدیریت مصرف برق ستودنی است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان با ارائه گزارشی از میزان همکاری مشترکین برق برای عبور از پیک بار تابستان بیان کرد: خوشبختانه مشارکت بسیار خوبی از سوی مشترکان صنعتی، کشاورزی، تجاری، خانگی، ادارات و مولّدهای برق اضطراری صورت گرفته و برنامه های پیش بینی شده با همکاری شایسته مشترکان به اجرا درآمده است.

سید بهروز کسائیان به همکاری اشتراک های سه مگاوات و بالاتر اشاره نمود و اظهار کرد: شاخص کل همکاری ۳۱ مشترک سه مگاواتی و بالاتر در سه ماهه تابستان، ۱۴۴ ساعت است که برای هفته ای دو روز و روزانه شش ساعت بوده است.

همچنین در این نشست پیرامون رشد مولفه های بار و مصرف برق استان در بخش های مختلف، ادامه همکاری مشترکان تا پایان شهریور ماه و تشکیل جلسه با مسولان شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صمت، اتاق بازرگانی و انجمن صنایع با محوریت استانداری، برای برنامه ریزی برنامه های کاهش مصرف در فصل زمستان بحث و تبادل نظر شد.