تشریخ آخرین وضعیت منابع آب اسلام آباد غرب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسلام آباد غرب به ریاست حیدری فرماندار شهرستان ، مدیران ادارات جهاد کشاورزی، محیط زیست، آبفا و امور منابع آب شهرستان اسلام آباد غرب تشکیل گردید . در این جلسه در ابتداء منصوری، مدیر امور منابع آب شهرستان، به […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسلام آباد غرب به ریاست حیدری فرماندار شهرستان ، مدیران ادارات جهاد کشاورزی، محیط زیست، آبفا و امور منابع آب شهرستان اسلام آباد غرب تشکیل گردید .

در این جلسه در ابتداء منصوری، مدیر امور منابع آب شهرستان، به تشریخ آخرین وضعیت منابع آب  در شهرستان یاد شده و برنامه های شرکت متبوع ( آب منطقه ای ) با توجه به وضعیت نامناسب این منابع در سالجاری پرداخت، منصوری ضمن تاکید بر اجرای طرح ملی سازگاری با کم آبی و مصوبات طرح احیاء و تعادل بخشی در زمینه صیانت از منابع آبی گفت : سفره های آب زیرزمینی در دشتهای اسلام آباد افت چشمگیری خصوصا در سالجاری داشته و میطلبد ضمن نظارت هر چه بیشتر و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز با آندسته از کشاورزانی که نسبت به نصب کنتورهای هوشمند استنکاف مینمایند برخورد قانونی نمود ، ایشان با اشاره به همکاری همه جانبه مقام محترم قضایی و نیروهای انتظامی در این زمینه در شهرستان افزود : احکام سیار برای برخورد با این دسته از متخلفین اخذ شده است و با توجه به این تعامل برخورد با متخلفین در حوضه آب در دستور کار میباشد .

در ادامه این جلسه حیدری فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از همه عوامل مرتبط در حوضه آب بر صیانت هر چه بیشتر از منابع آبی که سرمایه ملی محسوب میشوند تاکید نمود ، ایشان با بیان شرایط خشکسالی سالجاری و ضرورت حفظ منابع آبی افزود : برخورد با متخلفین و برداشت کنندگان غیر مجاز در این بخش بصورت جدی و در چارچوب قانون انجام خواهد شد. وی رسالت اصلی و مهم امور منابع آب شهرستان را صیانت و حفاظت از این سرمایه ارزشمند دانست.

حیدری فرماندار شهرستان در پایان این جلسه بر ضرورت مدیریت و نظارت هر چه بیشتر امور منابع آب شهرستان بر وضعیت منابع آبی و نیز انسداد چاههای غیر مجاز و فاقد کنتور هوشمند تاکید نمود .