تجلیل از صنایع همکار در پیک بار تابستان ۹۹

باحضور مدیرعامل برق منطقه ای زنجان، صنایع همکار در پیک بار تابستان ۹۹ شرکت برق منطقه ای زنجان در استان قزوین تجلیل شدند. علی خلجی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور در شرکت های آریان فولاد و هفت الماس در استان قزوین با تقدیر از همکاری این دو شرکت در پیک بار تابستان […]

باحضور مدیرعامل برق منطقه ای زنجان، صنایع همکار در پیک بار تابستان ۹۹ شرکت برق منطقه ای زنجان در استان قزوین تجلیل شدند.

علی خلجی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور در شرکت های آریان فولاد و هفت الماس در استان قزوین با تقدیر از همکاری این دو شرکت در پیک بار تابستان پیشین، از مدیران این شرکت ها تجلیل کرد.
در این آیین مدیرعامل برق منطقه ای زنجان با اشاره به گرمای زودرس و در پیش بودن تابستان گرم امسال و لزوم همکاری مشترکان اختصاصی برق منطقه ای زنجان در کاهش پیک بار را خواستار شد و افزود: خوشبختانه در پیک بار تابستان گذشته مشترکان اختصاصی این شرکت با همکاری به موقع و کاهش مصرف خود در ساعات اوج ما را در حفظ شبکه همراهی کردند که این همراهی مطلوب امید است در تابستان امسال نیز ادامه داشته باشد.
علی خلجی، تابستان ۱۴۰۰ را به سبب کاهش شدید بارندگی سالی سخت برای تامین برق پایدار برای کشور عنوان و اضافه کرد: امیدواریم در سال تولید ملی، حمایت ها، پشتیبانی ها بتوانیم با همکاری صنایع بزرگ در استان های زنجان و قزوین خاموشی ها به حداقل برسانیم و با ارائه برق پایدار سهمی در تولید می داشته باشیم.
خلجی با اشاره به اهمیت برق برای صنایع و لزوم تامین برق پایدار برای رونق تولید و شروع زودرس پیک بار کشور گفت: حداکثر تلاش ما در برق منطقه ای زنجان این است که برق را پایدار برای صنایع تامین کنیم و این مهم تنها با همکاری این صنایع امکان پذیر است، پیک بار امسال نسبت به سال های پیش بسیار زودتر آغاز شده و از همین امروز باید برای حفظ شبکه و پیشگیری از خاموشی های ناخواسته مدیریت مصرف را شروع کنیم.
وی همچنین از استقبال این شرکت برای راه اندازی نیروگاه ها توسط صنایع برزگ منطقه برای تامین برق خبرداد و گفت: شرکت برق منطقه ای زنجان از طرح های احداث نیروگاه های تولید پراکنده استقبال و حمایت حداکثری را خواهد داشت.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان عنوان کرد: مصرف انرژی به خصوص برق با بهره وری رابطه مستقیم دارد و هرقدر بتوانیم با راه کارهای مختلف از تلفات انرژی پیشگیری کنیم به همان اندازه در تولید بازدهی مثبت بیشتری خواهیم داشت.
گفتنی است در این آیین از مدیران شرکت های آرین فولاد و هفت الماس به سبب همکاری در پیک بار سال پیش با اهدای تندیس تقدیر شد.