بهسازی سیستم های اطفای حریق تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران

رئیس گروه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت فاضلاب تهران از سرویس و بهسازی سیستم های اطفای حریق آبی مستقر در واحدهای یک تا چهار تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران در فروردین ماه امسال خبر داد. الهام موحد رئیس گروه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت فاضلاب تهران با اشاره به ضرورت سرویس و نگهداری […]

رئیس گروه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت فاضلاب تهران از سرویس و بهسازی سیستم های اطفای حریق آبی مستقر در واحدهای یک تا چهار تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران در فروردین ماه امسال خبر داد.
الهام موحد رئیس گروه بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت فاضلاب تهران با اشاره به ضرورت سرویس و نگهداری سیستم های اطفای حریق در تاسیسات و ابنیه، گفت: با هدف افزایش کارایی، بهره وری و طول عمر دستگاه ها و ایمنی در محیط کار و همچنین کاهش هزینه های بهره برداری و مصرف قطعات یدکی دفتر ایمنی شرکت نسبت به سرویس و بهسازی سیستم اطفای حریق آبی در مدول یک تا چهار تصفیه خانه فاضلاب جنوب اقدام کرده است.
وی در ادامه افزود: بر این اساس بازسازی و اورهال این سیستم در قسمت های مختلف از جمله فایرباکس، شیلنگ ها، نازل، کوپلینگ ها و شیرهای هایدرانت و … انجام شد.
گفتنی است به کمک یک برنامه سرویس و نگهداری مستمر، امکان کنترل و اطلاع از نحوه عملکرد واحدهای عملیاتی و تاسیسات وابسته میسر می شود.