برگزاری میز خدمت امور آبفای گناباد

مردم گناباد مسائل و مشکلات خود را در میز خدمت امور آب و فاضلاب گناباد در مصلی نماز جمعه این شهر مطرح نموده و پیگیری کردند. به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد در حاشیه برگزاری نمازجمعه یکم مرداد ماه ۱۴۰۰، میز خدمت امور آبفا گناباد در مصلی نماز جمعه گناباد برگزار […]

مردم گناباد مسائل و مشکلات خود را در میز خدمت امور آب و فاضلاب گناباد در مصلی نماز جمعه این شهر مطرح نموده و پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان گناباد در حاشیه برگزاری نمازجمعه یکم مرداد ماه ۱۴۰۰، میز خدمت امور آبفا گناباد در مصلی نماز جمعه گناباد برگزار شد. جواد سالاری سرپرست این امور در همین رابطه گفت: طبق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و لزوم پاسخگویی نهادها و ادارات، مقدمات این کار در کنار برگزاری نماز جمعه انجام گرفت و مردم شریف گناباد مسائل و مشکلات خود را در حوزه آبرسانی مطرح نمودند تا همکاران ما در امور آبفا گناباد به این مسائل رسیدگی کنند.

وی افزود: باوجود تنش آبی در شهرستان گناباد، مجموعه آبفا گناباد تمام توان خود را برای حل مشکلات آبرسانی به کار گرفته و می کوشیم تا بتوانیم مشکلات موجود را برطرف نماییم.

گفتنی است در حاشیه برگزاری این میز خدمت، بروشور راهکارهای صرفه جویی در بین نمازگزاران توزیع شد و در پایان پرسنل این امور در نمازجمعه شرکت نمودند.