بررسی وضعیت نحوه تامین آب شرب بوکان

فرماندار بوکان در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، نحوه تامین آب شرب و خدمات رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد. به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، این بازدیدها با هدف بررسی وضعیت نحوه تامین آب شرب شهری و تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب انجام و امین زاده فرمانداربوکان با حضور […]

فرماندار بوکان در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، نحوه تامین آب شرب و خدمات رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی، این بازدیدها با هدف بررسی وضعیت نحوه تامین آب شرب شهری و تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب انجام و امین زاده فرمانداربوکان با حضور در محل چشمه شماره یک و دو شهری، چاه‌های تأمین آب، مخازن تامین آب شرب شهری، واحد اتفاقات و تصفیه خانه فاضلاب، از نزدیک در جریان امور مربوط به تامین آب شرب سالم وبهداشتی مردم و جمع آوری وتصفیه فاضلاب قرار گرفت.
در این بازدیدها، خدایاری مدیرامور آب و فاضلاب بوکان نیز گزارشی از منابع آب شهر بوکان و همچنین وضعیت تولید و مصرف آب در این شهر ارائه نمود.
لازم به ذکر است؛ مقدار مصرف آب شهرستان بوکان به نسبت مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۳۰درصدی را نشان می دهد که با توجه به کاهش بارش ها و کاهش شدید منابع آبی، در صورت عدم صرفه جویی  در مصرف آب، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.