بررسی روند آبرسانی به شهرستانهای استان فارس

مدیرعامل شرکت آبفا فارس در سفر به جنوب استان، وضعیت آبرسانی به بخش های مختلف را مورد بررسی قرار داد. مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس که به اتفاق معاون بهره برداری و توسعه ی آب این شرکت به جنوب فارس سفر کرده بود، در دیدار با نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و […]

مدیرعامل شرکت آبفا فارس در سفر به جنوب استان، وضعیت آبرسانی به بخش های مختلف را مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس که به اتفاق معاون بهره برداری و توسعه ی آب این شرکت به جنوب فارس سفر کرده بود، در دیدار با نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی بخش خیرگو ، وضعیت آبرسانی به شهر و روستاهای این بخش را بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس که به اتفاق رضا عسکری معاون بهره برداری و توسعه ی آب این شرکت برای بررسی وضعیت آبرسانی به شهر ها و روستاهای دو شهرستان مهر و لامرد به جنوب استان فارس سفر کرده بود، در جلسه ای با سید موسی موسوی نماینده ی مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شوری اسلامی ، حسین شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد ، رحمانی بخشدار خیرگو ، اعضای شورای اسلامی و معتمدین این بخش، آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهر و روستاهای این بخش و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد و خواستار مشارکت مردم و مسئولین برای گذر از بحران کم آبی در تابستان آتی شد.

بنابراین گزارش مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به شهر خیرگو و روستاهای تحت پوشش و بحث پیرامون چگونگی ارائه ی خدمات آبرسانی مطلوب تر به مردم ، در خصوص برخی نیازمندی های حوزه ی آبرسانی بحث و تبادل نظر پرداخت.وی در همین خصوص با اشاره به اینکه به دلیل بروز خشکسالی های سنواتی و کمبود بارشها ، به ویژه در سال جاری، در تابستان آتی با بحران شدید کم آبی مواجه خواهیم بود ، تنها راه برون رفت از شرایط بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب دانست و خواستار اهتمام ویژه ی مردم و مسئولین در این زمینه شد.

این گزارش حاکی است، در جلسه ی مذکور نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد نیز ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب شرکت آبفا استان فارس در این شهرستان طی سنوات گذشته، در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز قول همکاری دادند .

گفتنی است، مدیر عامل شرکت آبفا فارس در حاشیه ی این سفر از تعدادی از تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی نیز بازدید نمود.

در ادامه مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، در دیدار با نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی بخش چاهورز شهرستان لامرد ، وضعیت آبرسانی به شهر و روستاهای این بخش را بررسی نمود.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به شهر چاهورز و روستاهای تحت پوشش و بحث پیرامون چگونگی ارائه ی خدمات آبرسانی مطلوب تر به مردم ، در خصوص برخی نیازمندی های حوزه ی آبرسانی به بحث و تبادل نظر پرداخت. وی در همین خصوص با اشاره به اینکه به دلیل بروز خشکسالی های سنواتی و کمبود بارشها ، به ویژه در سال جاری، در تابستان آتی با بحران شدید کم آبی مواجه خواهیم بود ، تنها راه برون رفت از شرایط بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب دانست و خواستار اهتمام ویژه ی مردم و مسئولین در این زمینه شد.

در جلسه ی مذکور نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد نیز ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب شرکت آبفا استان فارس در این شهرستان طی سنوات گذشته، در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز قول همکاری دادند .

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در حاشیه ی این سفر از تعدادی از تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی بخش چاهورز نیز بازدید نمود.

علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با سید موسی موسوی نماینده ی مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شوری اسلامی ، حسین شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد ، حجت الاسلام صفری امام جمعه و شریفی بخشدار اشکنان، روند آبرسانی به مردم شهر و روستاهای این بخش و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد و از مردم خواست تا مجدانه در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به مردم بخش اشکنان و بحث پیرامون نیاز های موجود در حوزه ی آبرسانی، در خصوص برخی پروژه های حوزه ی آبرسانی به بحث و تبادل نظر پرداخت. وی در همین خصوص با اشاره به اینکه به دلیل بروز خشکسالی های سنواتی و کمبود بارشها ، به ویژه در سال جاری، در تابستان آتی با بحران شدید کم آبی مواجه خواهیم بود ، تنها راه برون رفت از شرایط بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب دانست و خواستار اهتمام ویژه ی مردم و مسئولین در این زمینه شد. وی در حاشیه ی این سفر از تعدادی از تأسیسات آبرسانی شهری و روستایی بخش اشکنان نیز بازدید نمود.

در جلسه ی مذکور نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد نیز ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب شرکت آبفا استان فارس در این شهرستان طی سنوات گذشته، در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز قول همکاری دادند .

علی بوستانی ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع آب، روند آبرسانی به مشترکین و همچنین ظرفیت های توسعه ی آبرسانی به شهر و روستاهای گله دار، و اظهار داشت: تمام تلاش ما سقایان مردم ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به مشترکین است و در این مسیر از هیچ کوششی مضایقه نکرده ایم. وی در ادامه مدیریت مصرف آب را راهبردی ترین روش برای مقابله با بحران کم آب ناشی از خشکسالی های سنواتی دانست و مردم را به رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب دعوت نمود.

نماینده ی مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و اعضای شورای بخش گله دار نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم این بخش به ویژه روستاهای تحت پوشش، در خصوص همکاری مضاعف با شرکت آبفا فارس و پیگیری جهت جذب اعتبارات مالی به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد دادند.

مدیرعامل آبفا اظهار داشت: بحمدالله در سال های پیشین در این بخش اقدامات خوبی در حوزه ی آبرسانی صورت گرفته است و برنامه های میان مدت دیگری نیز در بخش آب شرب مردم بخش اسیر در دست بررسی یا اجرا می باشد. وی در ادامه مدیریت مصرف آب را بهترین روش برای مقابله با بحران کم آب ناشی از خشکسالی های سنواتی دانست و گفت: بدیهی است تنها در صورت مدیریت مصارف آب می توانیم در تابستان آتی سختیهای ناشی از بحران کم آبی را مدیریت کنیم.

نماینده ی مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و اعضای شورای شهر اسیر نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم این بخش به ویژه روستاهای تحت پوشش، در خصوص همکاری مضاعف با شرکت آبفا فارس و پیگیری جهت جذب اعتبارات مالی به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد دادند.

در پایان علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، پس از بازدید میدانی از تأسیسات آبرسانی شهر وراوی برگزار گردید، ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به مردم بخش وراوی و بحث پیرامون نیاز های موجود در حوزه ی آبرسانی، در خصوص برخی پروژه های حوزه ی آبرسانی به بحث و تبادل نظر پرداخت. وی در همین خصوص با اشاره به اینکه به دلیل بروز خشکسالی های سنواتی و کمبود بارشها ، به ویژه در سال جاری، در تابستان آتی با بحران شدید کم آبی مواجه خواهیم بود ، تنها راه برون رفت از شرایط بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب دانست و خواستار اهتمام ویژه ی مردم و مسئولین در این زمینه شد.

در جلسه ی مذکور نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار شهرستان مهر نیز ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب شرکت آبفا استان فارس در این شهرستان طی سنوات گذشته، در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز قول همکاری دادند .