بررسی رها سازی آب از سد آیدوغموش

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، “اسماعیل افشاری” مدیر عامل شرکت ،از رودخانه قزل اوزن در محدوده شهرستان طارم و همچنین روند آزادسازی آب از سد آیدو غموش بازدید کرد. در این بازدید،افشاری ضمن برشمردن اهمیت آب خریداری شده از سد آیدوغموش در راستای احیاء باغات زیتون در شهرستان طارم اظهارکرد: خرید […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، “اسماعیل افشاری” مدیر عامل شرکت ،از رودخانه قزل اوزن در محدوده شهرستان طارم و همچنین روند آزادسازی آب از سد آیدو غموش بازدید کرد.

در این بازدید،افشاری ضمن برشمردن اهمیت آب خریداری شده از سد آیدوغموش در راستای احیاء باغات زیتون در شهرستان طارم اظهارکرد: خرید آب از سد آیدوقموش در راستای تامین آب کشاورزی شهرستان طارم در فصل گرم سال است و این موضوع در راستای مدیریت یکپارچه منابع آب صورت میگیرد که از اهداف وزارت نیرو است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در ادامه با اشاره به هزینه آب رها سازی شده که شرکت آب منطقه ای زنجان متعهد گردیده است تا پرداخت شود،افزود:از کشاورزان و بهره برداران انتظار می رود با توجه به نیاز سالیانه این رهاسازی و لزوم تداوم آن ،آب بهای معوقه خود را پرداخت کنند تا در ادامه رهاسازی آب از سد آیدوغموش وقفه ایجاد نشود.

شایان ذکر است در این بازدید، مدیردفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای زنجان،مدیر امورمنابع آب شهرستان طارم و مدیر جهادکشاورزی این شهرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان را همراهی نمودند.