برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز از منابع آب گنبد کاووس

در دیدار سرپرست امور منابع آب شهرستان گنبد کاووس با رئیس دادگستری ودادستان این شهرستان بر برخورد با متخلفان غیر مجاز استفاده از منابع آب در شهرستان تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسین ثابتی در دیدار با رییس دادگستری شهرستان گنبد و دادستان شهرستان، بمناسبت هفته قوه قضاییه، گزارشی […]

در دیدار سرپرست امور منابع آب شهرستان گنبد کاووس با رئیس دادگستری ودادستان این شهرستان بر برخورد با متخلفان غیر مجاز استفاده از منابع آب در شهرستان تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسین ثابتی در دیدار با رییس دادگستری شهرستان گنبد و دادستان شهرستان، بمناسبت هفته قوه قضاییه، گزارشی از خشکسالی سال جاری و افت پتانسیل
آبخوان ها و  آبهای جاری رودخانه ها و اثرات ان بر منابع آبی ارائه کرد.
همچنین در راستای پیشگیری از وقوع جرم منابع آبی دادستان این شهرستان به کلیه پاسگاههای تحت امر دستور داد، نسبت به انسداد چاههای غیر مجاز و پلمب موتورپمپ های غیر مجاز و توقیف دستگاههای حفاری بدون پروانه اقدام نمایند.
تاکید بر تسریع در رفع مشکلات چاه های شرب شهرستان آق قلا

در جلسه سرپرست اداره منابع آب آق قلا و گمیشان با سرپرست اداره آب و فاضلاب شهرستان آق قلا  برتسریع در رفع مشکلات چاه های شرب شهرستان  آق قلا تاکید شد.
محمد ابراهیم کابوسی در دیدار با علی اصغر سبزه اظهار کرد:  بررسی پرونده چاه های شرب اداره آب و فاضلاب شهرستان آق قلا جهت برطرف نمودن هر چه سریع تر مشکلات شرب شهرستان آق قلا و روستا های توابع آن از موضوعات  این دیدار بود که در این راستا تصمیماتی اتخاذ شد.
وی افزود: تمدید اعتبار پروانه بهره برداری و درخواست جا به جایی چاه موجود در روستای آق قبر، پیگیری مشکلات و ایرادات مطروح از جانب کمیسیون صدور پروانه ها در خصوص چاه شماره ۵ روستای انبار آلوم، تمدید پروانه بهره برداری و درخواست جا به جایی چاه موجود در قوشجان آباد؛ تمدید پروانه بهره برداری و درخواست جا به جایی چاه شماره۳ موجود در روستای صحنه سفلی از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.