بخش اداری به کمک صنعت برق بیاید.

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از فرهنگ سازی گسترده برای کاهش مصرف برق بخش اداری در ساعات اوج بار روز و پایش لحظه ای بار ادارات در مرکز پایش خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس  محسن نگارش با اشاره به اینکه شاهد […]

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از فرهنگ سازی گسترده برای کاهش مصرف برق بخش اداری در ساعات اوج بار روز و پایش لحظه ای بار ادارات در مرکز پایش خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس  محسن نگارش با اشاره به اینکه شاهد رشد فزاینده مصرف برق در روزهای گرم سال هستیم ،  گفت : افزایش و تداوم گرما و ورود سیستم های نامتعارف سرمایشی ،باعث شده است تا شرایط سختی برای صنعت برق اتفاق بی افتد.

وی با بیان این مطلب که به ازای افزایش هر  یک درجه دما بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ مگاوات مصرف برق، افزایش می یابد ،  گفت: استفاده از لوازم استاندارد و پر بازده به خصوص در وسایل سرمایشی  ، تنظیم دمای محیط بر روی ۲۵ درجه سانتیگراد و بهره گیری از نور طبیعی روز به عنوان یکی از شیوه های مدیریت مصرف به شمار می رود.

نگارش تاکید کرد:مصارف بخش اداری پایش شده و بهره برداران این شرکت در ساعات اوج بار روز با مراجعه به واحدهای اداری که به صورت غیرمتعارف مصرف کنند ، تذکر داده و در برخی موارد به صورت قانونی برخورد می کنند.

وی صنعتی بودن استان را به دلیل داشتن بار متوازن صنایع و تولید اشتغال و رونق اقتصاد را با ارزش توصیف کرد و یادآور شد: تا این لحظه صنایع یزد با همکاری در طرح تعطیلات و ذخیره عملیاتی ، کمک فراوانی را به صنعت برق در پایداری شبکه کرده اند و ما قدردان آنان هستیم.

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد : با همکاری دیگر اقشار نظیر کشاورزان و واحدهای تجاری و به خصوص بخش خانگی، پیک تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.