بازدید میدانی از حوزه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

با حضور تیم نظارت عالی شرکت توانیر، بازدید میدانی از تاسیسات و شبکه های حوزه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، انجام شد به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ ۱۷ و ۱۸ مهرماه سال جاری، در راستای نظارت بر حوزه بهره برداری و ایمنی و بررسی و هم اندیشی […]

با حضور تیم نظارت عالی شرکت توانیر، بازدید میدانی از تاسیسات و شبکه های حوزه بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، انجام شد
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ ۱۷ و ۱۸ مهرماه سال جاری، در راستای نظارت بر حوزه بهره برداری و ایمنی و بررسی و هم اندیشی در خصوص ارائه راهکارهای قابل بهبود شرکت توزیع استان اردبیل، بازدید میدانی توسط تیم نظارت عالی شرکت توانیر ارسطو صادقیان و مجید خودسیانی، از واحدهای شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل صورت گرفت..
در جلسه ای که با حضور تیم نظارت عالی شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت و معاون و مدیران بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد،معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گزارشی از وضعیت شبکه توزیع استان اردبیل را ارائه داد.
ناصر عبدالهیان در این گزارش به مقایسه آمار تاسیسات شبکه توزیع نیروی برق استان اردبیل با کل کشور، هوشمندسازی حوزه بهره برداری استان، تعداد مشترکان ، مصرف انرژی و پیک بار اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این جلسه حوزه بهره برداری را رکن اساسی و اصلی شرکت توزیع دانسته و   بر لزوم کار علمی و  استفاده از فناوری های نوین در این حوزه تاکید کرد.
حسین قدیمی با اشاره به فرسودگی در خودروهای عملیاتی و ماشین آلات سنگین شرکت از تیم نظارتی شرکت توانیر خواست تا در تامین تجهیزات شبکه استان مساعدت بیشتری کنند.
در ادامه تیم نظارتی شرکت توانیر از چند پست زمینی و واحدهای تابعه شرکت توزیع نیروی استان اردبیل بازدید کردند.