اولویت نخست آبفای کاشان حمایت از پروژه های تحقیقاتی است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب وفاضلاب کاشان بر حمایت هرچه بیشتر از پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و استفاده از فناوری های نوین توسط این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان اعظم طاهر با بیان اینکه این شرکت در صدد است از تمامی طرح های ارائه شده تحقیقاتی و کاربردی […]

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب وفاضلاب کاشان بر حمایت هرچه بیشتر از پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و استفاده از فناوری های نوین توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان اعظم طاهر با بیان اینکه این شرکت در صدد است از تمامی طرح های ارائه شده تحقیقاتی و کاربردی حمایت کند تصریح کرد:آنچه طی سال های اخیر تحت اطلاعات مهم واستراتژیک در اختیار مدیران وکارشناسان منطقه قرار گرفته ماحصل به ثمر نشستن پروژه ها وطرح هایی است که در ادوار گذشته توسط شرکت آبفای کاشان پشتیبانی شده است.

وی تاکید کرد:تحقیقات و بهره مندی از فناوری های نوین،محور توسعه پایدار و محرک چرخ اقتصاد ملل مترقی جهان محسوب شده و سرمایه گذاری در این حوزه قطعادر طولانی مدت نتایج مفیدی به همراه خواهد داشت.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای کاشان نیازهای پژوهشی در حوزه های مختلف مثل بهره گیری از پساب فاضلاب برای پرورش گل محمدی وماهیان زینتی با هدف حفظ منابع آب راضروری برشمرد ویادآور شد:طراحی مدل جانشین پروری، مدل هیدرولیکی با هدف اصلاح و نوسازی شبکه آب،ارزیابی ریسک سیلاب در سامانه های آب وفاضلاب شهر کاشان و بررسی منابع آب روستاهای تحت پوشش در سال ۱۴۰۰ برخی از اولویت های مورد حمایت این شرکت است.

طاهر افزود:از آنجا که هدف ما کاربردی کردن دانش برای حل چالش های مربوط به آب وفاضلاب کاشان است با دانشگاه های معتبر تفاهم نامه هایی امضا و کارگروه هایی تشکیل شده و تاکید روی موضوعاتی نظیر آب،پسماند وفاضلاب و کشاورزی با روش های نوین است.
وی از حمایت هرچه بیشتر از پروژه های تحقیقاتی و کاربردی و استفاده از فناوری های نوین توسط این شرکت خبر داد و گفت: تمهیدات وبرنامه ریزی مستمری جهت استفاده بهتر از تحقیقات علمی برای ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان پیش بینی شده است.

عضو کمیته تحقیقات آبفای کاشان ایجاد بستر های لازم برای تحقیقات و تعامل با مراکز علمی را کارآمد ترین راهکار برون رفت از شرایط و مشکلات خشکسالی،کاهش بارندگی و مدیریت مصرف آب ساکنان دشت کاشان دانست و اظهار داشت:برای رسیدن به زندگی سالم و فراهم آوردن نشاط اجتماعی ضروری است کتب علمی و تحقیقاتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی از قفسه ها و کتابخانه ها بیرون کشیده شود وبا انجام طرح های پژوهشی و حرکت به سمت اجرایی نمودن آنها بار سنگینی از دوش فعالان و دلسوزان صنعت آب برداشته شود.