امسال تلاش برای مدیریت مصرف باید پر رنگ تر از سال های گذشته دنبال شود.

مدیران صنعت آب و برق استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان در نشست مشترک مدیران صنعت آب و برق با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان  گفت امسال با شرایط ویژه‌ای از جمله؛ افزایش […]

مدیران صنعت آب و برق استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان در نشست مشترک مدیران صنعت آب و برق با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان  گفت امسال با شرایط ویژه‌ای از جمله؛ افزایش دما، کاهش نزولات آسمانی و کمبود تولید نیروگاه ها مواجه ایم  و برای عبور از این شرایط همکاری همه ارگانها در بخش صنعت، کشاورزی و خانگی را خواستار هستیم.
مهندس خلجی از  سقف سهمیه تعیین شده از سوی توانیر سخن گفت و اظهار داشت: اگر این سقف رعایت نشود امکان آسیب به شبکه وجود دارد.
وی ادامه دادخوشبختانه در زمینه برنامه ریزی برای اعلام خاموشی مناطق کارهای خوبی انجام شده و  مردم می‌توانند به صورت  نسبی از برنامه خاموشی ها مطلع شوند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان، به نقش رسانه‌ها، بخصوص صدا و سیما که یک رسانه ملی می باشد، اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی به آحاد مردم برای  مدیریت و کاهش مصارف غیر ضرور از رسالت  های امروز رسانه و روابط عمومی هاست و از همه فعالان در عرصه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی می‌خواهیم به کمک این صنعت بیایند
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار به اهمیت محتوای برنامه هایی که در قالب فرهنگ سازی هستند تاکید کرد  و ازصنعت آب و برق خواست در تولید محتوا صدا و سیما را یاری کنند.
لطیفی به نقش موثر روابط عمومی ها اشاره کرد و اظهار داشت  روابط عمومی ها در سه حوزه تعامل، پیگیری و تامین محتوا باید به صورت شبانه‌روزی در کنار صدا و سیما باشد.
وی در ادامه به پرهیز تشویش اذهان عمومی اشاره کرد و گفت باید همه با هم دست به دست هم دهیم تا مسائل و مشکلات کشور حل شود و صدا وسیما با تمام تلاش و توان در کنار این صنعت می باشد و مردم را به سمت صرفه‌جویی سوق میدهد.
وی در ادامه تشکیل میزگرد های مشترک مسئولین، پخش زیرنویس کوتاه و تاثیر گذار و تولید مستند های مقایسه ای و درگیر کردن موضوع آب و برق در برنامه های پر مخاطب را از راه حل مناسب این همکاری  برشمرد.