افتتاح پروژه برق رسانی به محله عدالت آباد شهرستان اردبیل

مراسم افتتاح پروژه برق رسانی به محله عدالت آباد شهرستان اردبیل در مسجد حضرت رقیه (س) این محله برگزار شد. در این مراسم که با حضور اهالی محله عدالت آباد برگزار شد، مدیر عامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و بدری نماینده مردم سرعین ، نیر ،نمین و اردبیل در مجلس شورای […]

مراسم افتتاح پروژه برق رسانی به محله عدالت آباد شهرستان اردبیل در مسجد حضرت رقیه (س) این محله برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اهالی محله عدالت آباد برگزار شد، مدیر عامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و بدری نماینده مردم سرعین ، نیر ،نمین و اردبیل در مجلس شورای اسلامی و امامی فرماندار شهرستان اردبیل و انصاری رئیس شورای شهر اردبیل و جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان حضور داشتند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ابتدای مراسم به تشریح اقدامات انجام شده پرداخته و گفت: با پیگیری های مکرر یک ساله مقامات شهرستانی از جمله نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و دادستان کل استان اردبیل مجوزهای لازم برای این محله اخذ شد و با اقدام جهادی همکاران مدیریت برق شهرستان اردبیل در کمتر از یک ماه ،  برقرسانی به این محله انجام یافت .
حسین قدیمی  گفت:  این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شدو یک دستگاه ترانسفورماتور  ۳۱۵کیلوولت آمپر نصب شد و خط فشار ضعیف به طول ۱۶۷۰ متر و ۴۸۰ متر خط فشار متوسط و ۴۵ اصله تیر برق استفاده شده است.
قدیمی ادامه داد: عملیات برق رسانی به این محله کاملا استاندارد و با بهره گیری از آخرین فناوری های مدرن مانند کنتور و کابل‌های خودنگهدار و چراغ‌های ال ای دی که دارای عمر زیاد و کیفیت بالاتری می باشند صورت گرفته و همچنین ضعف برق بیش از ۲۰۰ خانوار در این منطقه رفع شده است.
وی خدمت به مردم استان را وظیفه تمامی مسئولان استانی دانسته و گفت: با همت و تلاش همکاران مدیریت برق شهرستان بیله سوار در اقدامی دیگر عملیات برق رسانی به اردوگاه قدس سپاه پاسداران این شهرستان به پایان رسیده که امروز توسط سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افتتاح شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه به تشریح برنامه‌های این شرکت پرداخته و گفت: امسال به ۱۵ روستای محروم که از نعمت برق بی بهره هستند برق رسانی خواهد شد و انشااله تا دو سال آینده با برنامه ریزی های انجام شده هیچ روستای بدون برقی در استان نخواهیم داشت.
حسین قدیمی احداث پروژه‌های جدید فوق توزیع و انتقال در استان را از دیگر برنامه های این شرکت دانسته و ادامه داد: طرح تبدیل کابل مسی به خودنگهدار در فاز اول به طول ۱۳۰۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.
وی افزود: همچنین امسال برای ۳۰۰ خانوار پنل خورشیدی نصب خواهد شد و برای جلوگیری از خاموشی های ایام پیک بار مولد های مقیاس کوچک و نیروگاه های کوچک توسط بخش خصوصی احداث می شود.
در ادامه مراسم سرهنگ پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان و امامی فرماندار شهرستان اردبیل و بدری نماینده مردم سرعین ، نیر ،نمین و  اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی کردند و ضمن تشکر از اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تداوم این اقدام و رفع مشکلات مردم استان را از وظایف تمامی نهادهای استانی دانستند.