اصلاح شبکه آب و فاضلاب کنگاور

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگاور گفت: در سال ۱۳۹۹، ۱۳ و نیم کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی این شهرستان اصلاح و توسعه یافت. به گزارش روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه، «حبیب‌الله خزایی» ، با بیان اینکه رضایت مشترکان در سایه یک سازمان موفق و پویا حاصل می‌شود، افزود: با توجه […]

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگاور گفت: در سال ۱۳۹۹، ۱۳ و نیم کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهری و روستایی این شهرستان اصلاح و توسعه یافت.

به گزارش روابط عمومی آبفا استان کرمانشاه، «حبیب‌الله خزایی» ، با بیان اینکه رضایت مشترکان در سایه یک سازمان موفق و پویا حاصل می‌شود، افزود: با توجه به تاکیدات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، تمام تلاش های صورت گرفته در مجموعه شرکت آبفا کنگاور در راستای ارایه مطلوب خدمات و ارتقای رضایتمندی مشترکان برنامه ریزی شده است.
او با بیان اینکه در سال گذشته رفع مشکلات مجتمع آبرسانی «حصار» با جدیت دنبال و در اواخر تابستان افتتاح شد، اظهار داشت: مجتمع آبرسانی حصار در ۲ مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول آن، چهار روستای حصار، هزارخانی، زرده و رشتیان با ۲۱۳ خانوار انجام شد.
مدیر امور آبفای کنگاور اضافه کرد: تعویض الکتروپمپ و شناور مجتمع طاهرآباد و روستاهای آران، فشخوران، عبدالتاجدین نهرالدوله، خمیس آباد، کوچه و اصلاح لوله فرسوده در راستای افزایش ظرفیت آب روستاها نیز از جمله خدمات این شرکت در روستاهای این شهرستان بوده است.
وی افزود: همچنین در این مدت، ۲۹۳ انشعاب جدید آب در سطح شهرهای کنگاور، گودین و روستاهای تابعه نیز نصب و در اختیار مشترکان قرار گرفته است.
مدیر امور آبفای کنگاور در ادامه گفت: ضمن ترمیم جداره چاه آب علی آباد و مشکل کمبود آب نقاط مختلف شهر، چاه جدید شهر گودین تجهیز و چاه روستای عبدالتاجدین نیز کف شکنی شده است.
خزایی با اشاره به توسعه و اصلاح بیش از یک کیلومتر از توزیع آب و خطوط انتقال اظهار داشت: در شهرستان کنگاور ۲ هزار و ۴۰۹ مورد رفع شکستگی و ترمیم حوادث انجام شده است.
وی با بیان اینکه تامین آب شرب بهداشتی مهم‌ترین وظیفه ذاتی این شرکت است، اضافه کرد: پایش و کنترل بهداشت آب با هدف کنترل مستمر کیفیت آب شرب در مناطق مختلف سطح شهر، مخازن ذخیره و شبکه توزیع توسط پرسنل واحد کیفی شرکت مورد بررسی و نظارت دقیق قرار گرفته تا از ورود هرگونه آلودگی به شبکه توزیع جلوگیری شود و آب شرب بهداشتی در اختیار مشترکان قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ارتقا میزان رضایتمندی مشترکان آب شهری و روستایی همواره به عنوان مهمترین و اصلی ترین اهداف این شرکت بوده و خواهد بود.
تعداد مشترکان کنگاور حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ مشترک است که ۱۰۰ درصد جمعیت شهری زیرپوشش شبکه آب و ۹۷ درصد زیرپوشش شبکه فاضلاب است.
شهرستان کنگاور متشکل از ۲ شهر، یک بخش مرکزی، پنج دهستان و ۸۵ روستا است.
این شهرستان دارای ۸۰ هزار نفر جمعیت و در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.