کلیه خدمات ۲۲ گانه شرکت آب و فاضلاب قزوین به صورت اینترنتی

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت می باشد. به گزارش برقآب و به نقل از روابط عمومی، ناصرلامعی با اعلام این مطلب، دریافت خدمات […]

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت می باشد.
به گزارش برقآب و به نقل از روابط عمومی، ناصرلامعی با اعلام این مطلب، دریافت خدمات مذکور را از منوی میز خدمت سایت مذکور و ثبت نام در پورتال مشترکین ممکن دانست.
وی تاکید کرد: دریافت خدمات از طریق سایت علاوه بر تسهیل و تسریع در دریافت این خدمات، موجب می شود تا از رفت و آمدهای مربوطه کاسته شده و این امر با توجه به شیوع خطرناک بیماری کرونا در سطح استان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضروری است.
لامعی همچنین از فراهم آمدن امکان پرداخت قبوض از سایت اینترنتی به عنوان راهکار جایگزین حضور در بانک ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا مجموعه این اقدام ها کمک موثری در مقابله با شیوع کرونا باشد.
معاون درآمد امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از مردم خواست با توجه به افزایش مصرف آب ناشی از مصارف بهداشتی مقابله با کرونا، همچنان مصرف به اندازه را رعایت کنند تا با توجه به کمبود محسوس بارش های امسال در تابستان دچار کم آبی نشویم.