آماده باش کامل سامانه فوریت های برق پایتخت

شهروندان تهرانی می توانند در زمان اشغال بودن خطوط تلفن ۱۲۱ درخواست رسیدگی به حوادث حوزه برق پایتخت را در نرم افزار “برق من” یا پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ثبت کنند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از آن جا که به دلیل نابرابری تراز تولید و […]

شهروندان تهرانی می توانند در زمان اشغال بودن خطوط تلفن ۱۲۱ درخواست رسیدگی به حوادث حوزه برق پایتخت را در نرم افزار “برق من” یا پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از آن جا که به دلیل نابرابری تراز تولید و مصرف برق در کشور و وقوع برخی خاموشی ها در سطح شهر، حجم تماس های مردمی با سامانه فوریت های برق(۱۲۱) به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته و در پاره ای موارد منجر به اشغال شدن خطوط تلفنی شده است، شهروندان تهرانی می توانند در زمان اشغال بودن خطوط تلفنی این سامانه و فوریت موضوع، به منظور ثبت درخواست های خود از نرم افزار “برق من” یا پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir   بخش “رفع خاموشی” استفاده کنند.

بدیهی است درخواست های ثبت شده به فوریت و در کوتاه ترین زمان، مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

تقدیر مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

” صدیقه ببران ” مدیرکل دفترروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با ارسال نامه‌ای به ” حسین صبوری ” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از فعالیتهای انجام شده در راستای انتشار نسخه الکترونیکی نشریه داخلی این شرکت وتلاش درراستای ارتقای کیفی آن دربهار۱۴۰۰ تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛  متن نامه ” صدیقه ببران ”  به شرح ذیل است  :

بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس دفتر روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت نیرو در اهتمام به انتشار نسخه الکترونیکی نشریه داخلی آن شرکت و تلاش در راستای ارتقای کیفی آن   در بهار ۱۴۰۰ را حضور جنابعالی اعلام میدارم. انتشار این نشریه که نتیجه  زحمات همکارانتان در روابط عمومی آن شرکت است، تلاش ارزنده و قابل تقدیری برای بازشناساندن زحمات و تلاشهای همکارانتان  و ارتقای روحیه خدمت  به مردم شریف استان تهران میباشد. امید است همچنان با ادامه حمایت از عملکرد روابط عمومی، شاهد ارتقای دستاوردها و افزایش هرچه بیشتر کیفیت خدمت به هم میهنان گرامی در استان باشیم