۷ هزار چراغ روشنایی معابر در مریوان اصلاح و بهسازی شد

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اجرای طرح بزرگ اصلاح ۷ هزار چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و روستاهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: بخشی از مطالبات شهروندان تأمین روشنایی معابر در سطح شهر و روستا است که به منظور اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر، ارتقاء سطح کیفی معابر و همچنین سهولت در تردد، طرح بهسازی شبکه روشنایی معابر در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: بدین منظور و در راستای تعهد شهرستان مبنی بر اصلاح کامل وضعیت نامناسب روشنایی معابر در سطح شهرو روستاهای شهرستان مریوان تا قبل از سال ۱۴۰۱، طی یک عملیات ضربتی و به مدت ۳ ماه ، کل چراغ های روشنایی معیوب این شهرستان اصلاح و تعویض شد.

مرادی افزود: در مجموع ۷ هزار چراغ روشنایی معیوب در مریوان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال اصلاح و بهسازی شد تا این شهرستان عاری از چراغ روشنایی معیوب در سطح شهر و روستاها باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان با اشاره به اینکه این طرح در کل محلات و مناطق شهری مریوان اجرایی شده است، افزود: با اجرای این پروژه کل شبکه روشنایی معابر ۱۴۹ روستای شهرستان مریوان اصلاح و لامپ های خاموش شده در آنها به شبکه سراسری برق متصل گردید.

وی اظهار داشت: نحوه تعیین چراغ های معابر سطح شهر و روستا برای اصلاح و بهسازی، بر اساس گزارشات مردمی و تماس با سامانه ۱۲۱ (واحد عملیات و اتفاقات برق) و همچنین بازدید توسط کارشناسان مربوطه بوده است.

مرادی در ادامه اظهار داشت: بیش از ۴ هزار از این تعداد چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و مابقی نیز در سطح روستا اصلاح و بهسازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اهالی این شهرستان خواست در صورت بروز هرگونه اشکال در شبکه روشنایی معابر با شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند ویا با نصب اپلیکیشن «برق من »، که از سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به راحتی قابل دانلود است مشکلات و درخواست مربوط به حوزه توزیع برق کردستان را ثبت و درخواست نمایند.