۳ هزار انشعاب برق در سقز واگذار شد

مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: در سال جاری ۳ هزار انشعاب برق در بخش های مختلف به مشترکان سقزی واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله ابراهیمی مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: این مدیریت به منظور رفاه حال شهروندان و کمک به رونق کسب و کار با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و ظرفیت سازی مناسب در مناطق شهری و روستایی تلاش دارد در حداقل زمان ممکن این خدمات را به شهروندان ارائه کند.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه درحال حاضر ۹۲ هزار انشعاب برق در این شهرستان وجود دارد، افزود: بیشترین فراوانی مشترکین در شهرستان سقز مربوط به بخش خانگی و به تعداد ۸۴ هزار مشترک است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳ هزار انشعاب برق در سقز به مشترکین در بخش های مختلف واگذار شده است گفت: از این تعداد ۲۱۰۰ اشتراک به مشترکین شهری، ۵۰۰ اشتراک نیز به مشترکان روستایی و مابقی به بخش های کشاورزی، صنعتی و تجاری واگذار شده است.

ابراهیمی افزود:بدین منظور ۸ کیلومترشبکه  فشار ضعیف هوایی در راستای ایجاد زیرساخت های لازم به منظور تامین برق متقاضیان انشعابات جدید در نقاط مختلف شهرستان سقز، در بخش شهری و روستایی، احداث شد.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه را ۲۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین همزمان با اجرای این طرح بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه جدید فشار متوسط نیز در مناطق شهری و روستایی شهرستان سقز احداث شد.