گواهینامه استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه مرکزی آبفای کاشان تمدید شد

پیرو  برگزاری موفقیت آمیز اولین ممیزی مراقبتی گواهینامه ISO /۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای کاشان و تایید فرایند مدیریت کیفیت آن آزمایشگاه، توسط گروه ممیزی آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب کشور گواهینامه تایید صلاحیت این آزمایشگاه صادر شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب گفت: اولین ممیزی مراقبتی استاندارد ۱۷۰۲۵ ISO ویرایش ۲۰۱۷  در تاریخ دهم و یازدهم خرداد ماه سال جاری با روش های آزمونی توسط گروه ممیزی شرکت مهندسی آبفای کشور صورت گرفته و اعتبار آن تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

عباس زراعتکار توضیح داد: استاندارد ۱۷۰۲۵ ISO  استانداری بین المللی و تخصصی ویژه آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون است که به احراز صلاحیت این آزمایشگاه ها می پردازد.

وی افزود: دامنه کاربرد این گواهینامه در نمونه برداری، و آزمون های باکتریولوژی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی آب است و استفاده از مزایای دارا بودن این گواهینامه و لوگوی مربوط به آن منوط به انجام مجدد ممیزی مراقبتی سالیانه و تمدید آن می باشد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب کاشان ضمن تقدیر از عملکرد کارشناسان آزمایشگاه های شرکت آبفای کاشان گفت: بررسی روزانه و مستمر کیفیت آب حتی در دور افتاده ترین نقاط تحت پوشش شرکت با بالاترین استاندار ها همواره مورد تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان بوده و دقیق ترین و حساس ترین نظارت ها در این زمینه به صورت مستمر جریان دارد.