کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه های آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت از افتتاح و کلنگ‌زنی هشت پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت خبر داد. دکتر احمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت؛ اجرای خطوط انتقال و احداث مخزن ذخیره ۳۰۰ متر مکعبی […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت از افتتاح و کلنگ‌زنی هشت پروژه آب و فاضلاب در هفته دولت خبر داد.
دکتر احمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت؛ اجرای خطوط انتقال و احداث مخزن ذخیره ۳۰۰ متر مکعبی روستای نصرآباد از توابع شهرستان کوهرنگ کلنگ‌زنی می گردد.
دکتر محمدی همچنین از افتتاح هفت پروژه آب و فاضلاب در شهرستان بروجن با هزینه کرد ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.
وی در تشریح پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت افزود: این پروژه ها شامل تجهیز یک حلقه چاه در شهر نقنه به عمق ۲۸۰ متر ؛ راه اندازی آزمایشگاه آب و فاضلاب شهرستان در بروجن – حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در شهر سفید دشت با آبدهی ۱۰ لیتر بر ثانیه – اجرای شبکه توزیع آب شرب روستای دستگرد به طول ۴ کیلومتر – حفر یک حلقه چاه جدید در روستای ده توت به عمق ۸۰ متر و پروژه احداث مخزن ذخیره واجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی در روستای دهنو می باشند.
مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری احداث مخزن ذخیره- اجرای ده کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع وخطوط انتقال- اجرای شبکه برق – حفر گالری در چاه‌ها و . . . از جمله عملیات اجرایی این پروژه ها بوده است.
نامبرده جمعیت تحت پوشش این پروژه ها را بیش از ۳۰۰۰۰ نفر اعلام نمود.