کسب رتبه نخست توزیع برق استان مرکزی در ارزیابی برنامه ملاقات مردمی در کشور

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در شاخص ارزیابی برنامه ملاقات مردمی  مدیرعامل ،دیدار چهره به چهره  طی سال ۹۹در کشور،رتبه نخست را در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور کسب کرد. شرکت‌های توزیع نیروی برق به عنوان پیشانی صنعت برق کشور بیشترین ارتباط را با مردم دارند و برهمین اساس در این شرکت‌ها […]

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در شاخص ارزیابی برنامه ملاقات مردمی  مدیرعامل ،دیدار چهره به چهره  طی سال ۹۹در کشور،رتبه نخست را در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور کسب کرد.

شرکت‌های توزیع نیروی برق به عنوان پیشانی صنعت برق کشور بیشترین ارتباط را با مردم دارند و برهمین اساس در این شرکت‌ها طرح تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان همواره باید سرلوحه اقدامات شرکت بوده و این امر پیوسته باید در حال پیشرفت باشد.

تدوین دستورالعمل طرح تکریم ارباب رجوع، تشکیل کمیته سلامت اداری و طرح تکریم، ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور اخذ نظرات مشتریان، نظر سنجی از ارباب رجوع، ارائه خدمات غیر حضوری، ایجاد میز خدمت از اهم اقدامات این شرکت در جلب رضایت حداکثری ارباب رجوع به شمار می‌آید.