کسب رتبه عالی حراست و امور محرمانه شرکت، وزیر نیرو قدردانی کرد

به دنبال کسب رتبه عالی توسط حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، وزیر نیرو از مدیر و کارکنان حراست توزیع برق پایتخت قدردانی کرد. به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ با ارزیابی شاخص های تخصصی در مرکز حراست و حراست شرکت های مادرتخصصی […]

به دنبال کسب رتبه عالی توسط حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، وزیر نیرو از مدیر و کارکنان حراست توزیع برق پایتخت قدردانی کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ با ارزیابی شاخص های تخصصی در مرکز حراست و حراست شرکت های مادرتخصصی در محورهایی همچون کارکنان، فیزیکی، اسناد و فناوری اطلاعات، حراست و امور محرمانه توزیع برق پایتخت موفق شد رتبه عالی این ارزیابی را به دست آورد.

به دنبال کسب رتبه عالی حراست و  امور محرمانه شرکت، “علی اکبر محرابیان” وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیری خطاب به “کاظم دهقان پور ” مدیرحراست و امورمحرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به پاس تلاش و زحمات صادقانه در انجام امور محوله که منجر به کسب این موفقیت شده است قدردانی کرد .

در همین راستا “مجید ربیعی” رئیس مرکز حراست وزارت نیرو نیز طی نامه ای به شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ کسب این موفقیت را تبریک گفت.