کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی 

دفتر امور فرهنگی و دینی آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد سال ١۴٠٠، در میان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور رتبه ((شایسته تقدیر ویژه)) را کسب نمود.

به گزارش برقاب، روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب آذربایجان غربی ، با توجه به ارزیابی‌های سالیانه فعالیت‌های فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نیز عنایت مستدام به امر فرهنگ و دین در جهت ترویج فرهنگ نماز و قرآن، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در میان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ شد.
در لوح تقدیری که با امضای محمود رضا مهاجری، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در مراسم دوره آموزشی مفتاح و رضوان که با حضور ائمه جماعت و مسئولین فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشوردر مشهد به بهزاد حاجیلو مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اهدا شد، از زحمات وی درزمینهٔ انجام برنامه‌های فرهنگی قدردانی گردید.
گفتنی است دفتر امور فرهنگی و دینی آب و فاضلاب آذربایجان غربی سالانه براساس برنامه تقویمی از پیش تعریف شده برنامه های فاخر و ارزشمندی را اجرایی می کند.
از جمله برنامه های این شاخص مربوط به مناسبت هایی همچون ایام الله دهه مبارک فجر، اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و همچنین ایام محرم و صفر است.

 

کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی