کسب رتبه برتر دستگاه های اجرایی استان در حوزه‌ پژوهش و فناوری

 مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، مدیر پارک علم و فناوری مشهد، تعدادی از مسوولان استان و پژوهشگران برتر استانی عصر چهارشنبه 23 آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی ، در این مراسم شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط موثر با شرکت های دانش بنیان معرفی و تندیس و لوح تقدیر توسط استاندار به مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت اهدا شد.  در این مراسم، استاندار خراسان رضوی با اشاره به چالش‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه گفت: دشمن بنا دارد واقعیت‌ها را معکوس جلوه کند اما راه انقلاب افتخارآفرین است و بنا داریم به جامعه‌ای با تمدن دینی دسترسی پیدا کنیم.یعقوب‌علی نظری افزود: جامعه‌ای رشد می‌کند که اهداف بلندی داشته باشد و علاوه بر آن باید توانایی‌ها را نیز تقویت کرد.
همچنین رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و مدیر اجرایی  نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان خراسان گزارشی از عملکرد این نمایشگاه ارائه کرد. دکتر مسعود میرزایی گفت: طی برگزاری این نمایشگاه ۹۱ تعهدنامه به امضا رسید و ۶۶ کارگاه آموزشی و  ۳۰ نشست تخصصی برگزار شد. در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر استانی، فناوران تاثیرگذار برتر، واحدهای فناور برتر، شرکت‌های دانش بنیان نوپای برتر، و دستگاه‌های اجرایی برتر تجلیل شد.