پیگیری نصب کنتور هوشمند بر روی تمامی چاه‌ها به جد در حال انجام است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان گفت: پیگیری نصب کنتور هوشمند بر روی تمامی چاه‌ها به جد در حال انجام است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای سمنان، محسن عسکری در پنجمین جلسه کمیته راهبری طرح احیا و تعادل بخشی که با حضور مدیران منابع آب شهرستان‌ها و همچنین معاون حفاظت و بهره برداری شرکت برگزار شد اظهار داشت: باید حتماً تمامی چاه‌ها مجهز به کنتور هوشمند شوند و مشکل کنتورهای معیوب نیز باید در اسرع وقت احصا و رفع شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف آب در بخش کشاورزی است تصریح کرد: باید تلاش شود همه چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شود و از مدیران منابع آب شهرستان‌ها خواست این مهم را با جدیت پیگیری کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه استان سمنان چندین سال متوالی با خشکسالی روبه رو بوده است و در حال حاضر سفره‌های اب زیرزمینی در وضعیت مناسبی نیستند بر ضرورت اتخاذ برنامه‌ریزی مناسب برای حفظ منابع آب در اختیار با اجرای طرح‌های احیا و تعادل بخشی تأکید کرد.

عسکری با بیان اینکه باید لزوم حفظ منابع آب زیرزمینی باید به خوبی برای مردم و به ویژه کشاورزان تبیین شود گفت: باید نگرانی از وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی و همچنین آینده کشاورزی به خوبی برای مردم بیان شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ابراز رضایت ایشان از عملکرد دولت و تعامل مناسب با مردم گفت: این فرمایشات معظم له رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه امسال تابستان بسیار سختی را گذراندیم افزود: اگر همراهی مردم و تعامل با آنان نبود قطعا با تنش مواجه می‌شدیم.

عسکری با اشاره به اینکه در استان سمنان و در هفته دولت بازار آب در سمنان راه‌اندازی شد گفت: بازار آب پروژه‌ای بسیار مفید در راستای مدیریت منابع آبی است.

وی از مدیران منابع آب شهرستان‌های استان سمنان خواست تا زمینه راه‌اندازی بازار آب را در شهرستان تحت مدیریت خود فراهم کنند.