پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات ابرسانی به ۵ روستای عنبرآباد

پیشرفت بیش از ۷۰ درصد؛عملیات آبرسانی به ۵ روستای عنبرآباد در حال انجام است.

به گزارش برقآب، روستاها و مناطق روستایی همواره در معرض مشکلاتی قرار دارند که یکی از مهمترین آنها تامین پایدار آب شرب است. شرکت آبفا استان کرمان با ارائه برنامه های مناسب و با همکاری با بخش های مربوطه سعی در برطرف کردن این مشکلات دارد. در این راستا، عملیات آبرسانی به ۵ روستای عنبرآباد، خضرآباد، مهتابی، شهرک شهدا و دامنه وغیک شهر عنبرآباد در حال انجام است. این پروژه که در تاریخ مشخصی شروع شده است، با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد.

در این پروژه، اقدامات متعددی به عمل آمده است که در جهت تامین آب شرب روستاییان بسیار مؤثر هستند. این اقدامات شامل اجرای ۸۷۵۵ متر لوله گذاری برای انتقال آب، ساخت ۶ باب حوضچه شیرآلات، و ساخت ۲ باب مخزن به ظرفیت ۲۰۰ و ۶۰۰ متر مکعب آب است. این تجهیزات و تأسیسات بهبودی عظیمی در تأمین آب شرب روستاییان این مناطق ایجاد خواهد کرد و وضعیت مصرف آب در روستاها بهبود می یابد.

با توجه به پیشرفت ۷۰ درصدی در این پروژه، می توان از موفقیت های قابل توجهی در زمینه آبرسانی به روستاها و مناطق محروم استان کرمان یاد کرد. با اتمام این پروژه، آب شرب پایدار به روستاهای عبدل آباد، خضرآباد، مهتابی، شهرک شهدا و دامنه وغیک شهر عنبرآباد تأمین خواهد شد و روستاییان این مناطق دیگر نیازی به نگرانی در مورد مشکل کمبود آب نخواهند داشت. با ادامه این نوع پروژه ها، امیدواریم که مشکلات تأمین آب در مناطق روستایی به طور کلی رفع شده و زندگی مردم در این مناطق بهبود یابد.