به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته کار و کارگر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق جنوب کرمان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت آغاز هفته کار و کارگر، روز ملی صنعت برق را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان؛ متن پیام عبدالوحید مهدوی نیا، مدیرعامل این شرکت بدین شرح است:

بسمه تعالی

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

با تمام شرایط پیش آمده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت و اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان کرمان و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در ادامه این پیام چنین آمده است:

دهم اردیبهشت‌ماه روز ملی صنعت برق، فرصتی برای تقدیر از کسانی است که با اراده و اعتقاد راسخ در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند و همکاران ما در صنعت برق با تلاش شبانه‌روزی، برق مطمئن و پایدار را بدون وقفه و در هر شرایطی برای هموطنان عزیزمان تأمین می‌کنند.

هم اکنون صنعت برق چون سال های گذشته با همت و تلاش شبانه روزی همکاران این عرصه در حال آماده سازی، برای گذر از پیک بار تابستان سخت ۱۴۰۲ می باشد و این میسر نخواهد شد مگر با همکاری و همراهی آحاد مردم جامعه، در همین راستا از همه اقشار مردم شریف بخصوص مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان استدعا دارم با صرفه جویی در مصرف، صنعت برق را یاری نمایند تا بتوانیم به فضل خدا و بدون هیچ مشکلی از این شرایط سخت عبور کنیم.

اینجانب نیز به پاس همراهی، صبوری و تلاش خستگی ناپذیرتان ، فرا رسیدن “روز ملی صنعت برق ایران” و روز کار و کارگر را محضر همکاران و تلاشگران این صنعت و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالوحید مهدوی نیا مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان