پرداخت پاداش همکاری به مشترکان صنعتی استان فارس

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از پرداخت پاداش همکاری و مشارکت در برنامه های پیک بار ۱۴۰۰ به صاحبان صنایع در استان فارس خبر داد. مهدی طالبی، با اعلام این خبر گفت: درسال گذشته در قالب طرح های تشویقی بیش از ۲۶ میلیارد ریال پاداش به مشترکان صنعتی استان […]

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از پرداخت پاداش همکاری و مشارکت در برنامه های پیک بار ۱۴۰۰ به صاحبان صنایع در استان فارس خبر داد.

مهدی طالبی، با اعلام این خبر گفت: درسال گذشته در قالب طرح های تشویقی بیش از ۲۶ میلیارد ریال پاداش به مشترکان صنعتی استان فارس پرداخت شد، که در سال جاری نیز به آن دسته از مشترکان صنعتی که در بازه زمانی ۱ خرداد تا ۳۱ شهریورماه سال جاری مصرف خود را کاهش دهند، متناسب با مقدار کاهش مصرف و روزهای همکاری پاداش تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین صنایعی که تعطیلات تابستانی یا تعمیرات فصلی خود را از ۱ تیر تا ۳۱ مردادماه برنامه‌ریزی کنند و میزان کاهش بار آنها ۷۰درصد باشد، مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

طالبی، با مهم توصیف کردن نقش صنایع استان در گذر موفق از اوج بار تابستانی برق تصریح کرد: در راستای اقدامات مدیریت مصرف در ایام پیک بار سال جاری ۱۸۶۳ تفاهم‌نامه‌ همکاری با مشترکان صنعتی استان منعقد شده است که در مقایسه با سال گذشته، افزایش ۱۳درصدی را نشان می دهد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، استفاده از سیستم روشنایی موضعی و کاهش ارتفاع روشنایی تا سطح، خاموش کردن ماشین آلات در زمان های استراحت پرسنل و تعویض شیفت های کاری، جایگزین نمودن الکتروموتورهای فرسوده با نوع پر بازده، را از جمله راهکارهای مدیریت مصرف در بخش صنعت برشمرد و گفت: انتقال ساعت کاری به ساعت کم باری یا خاموش کردن برخی از دستگاه های پر مصرف در ساعت اوج مصرف، استفاده از روشنایی های فوق کم مصرف و پر بازده، عایق کاری لوله های بخار، آب گرم، آب سرد و مبدل های حرارتی درطول مسیر انتقال، نیز از دیگر موارد مهم و تاثیرگذاری به شمار می روند که می توان با بکار گیری این روش‌ها تا حد زیادی در مصرف انرژی در بخش صنعت  به ویژه در روزهای اوج مصرف درتابستان صرفه جویی به عمل آورد.