مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خبر داد:

پایداری شبکه برق خراسان شمالی در کنکور :آمادگی ۱۰۰ نیروی فنی زبده برای خدمت..

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از حضور 25 گروه عملیاتی و آماده باش 100 تن از نیروهای متخصص فنی برق در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت با بیان که همه گروه های عملیاتی این شرکت برای تامین برق مستمر و پایدار در زمان کنکور سراسری آماده باش ویژه هستند، گفت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور در روزهای چهار و پنج شنبه ، تدابیر لازم برای اجرای عملیات سریع در صورت وقوع هر گونه اختلال در شبکه برق اندیشده شده است.

مهندس “حسن چاهی” افزود: به همین منظور بالغ بر ۲۵ گروه عملیاتی ویژه و با داشتن تمامی تجهیزات وظیفه حفظ و پایداری شبکه در تمامی حوزه های امتحانی را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برای برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری در استان است و در همین راستا حضور همه مدیران اجرایی و عملیاتی در روزهای برگزاری کنکور در شرکت و شهرستان های تابعه الزامی بوده تا با رصد دقیق شبکه برق هیچ گونه مشکلی برای پایداری شبکه برق در زمان کنکور به وجود نیاید.

وی با تاکید بر این که برنامه ریزی لازم برای برای جلوگیری از هر گونه اختلال در شبکه برق استان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ویژه دانش آموزان در روز برگزاری کنکور، دستورات لازم برای اعمال نکردن هرگونه خاموشی و انجام مانور صادر شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان تاکید کرد: مدیریت درست و بهینه مصرف برق کمک بسیار مهمی در حفظ و تامین شبکه برق کشور و استان دارد و به همین منظور از تمامی مشترکان تقاضا داریم تا با رعایت مدیریت مصرف، این شرکت را در ارائه برق مستمر به شهروندان یاری کنند.