پایداری آب شرب هزار و ۳۰۰ روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه آبرسانی به روستای شیخ صله خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه اهالی این روستا با جمعیتی بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، علی رحمانی ضمن بیان این خبر، گفت: با افزایش جمعیت و توسعه روستای شیخ صله، احداث دو باب مخزن ذخیره، اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب و کنتور گذاری بخشی از روستا به عنوان یک ضرورت در دستور کار معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان قرار گرفت.

به گفته سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی این پروژه که شامل احداث مخازن ۵۰۰ و ۱۵۰ متر مکعبی، ۱۴ کیلومتر توسعه شبکه توزیع و ۱۵۰ دستگاه کنتور گذاری است با پیشرفت ۳۵ درصدی در حال انجام است. و با اتمام این پروژه اهالی روستای شیخ صله با جمعیتی بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

رحمانی در پایان به تداوم خشکسالی در شهرستان اشاره کرد و از مشترکین گرامی درخواست نمود تا با رعایت الگوی صحیح مصرف آب علاوه بر کمک به کاهش تبعات خشکسالی پرسنل امور آبفا شهرستان را در ارائه خدمات پایدار یاری نمایند.

روستای شیخ صله با ۴۴۳ مشترک آب و جمعیتی بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تازه آباد قرار دارد.