پایان موفقیت آمیز تعمیرات واحدهای گازی نیروگاه ری در سال ۹۹

به منظور کسب آمادگی تولید، تأمین بار پیک شبکه سراسری کشور و کمک به پایداری تولید، ۲۱ واحد گازی نیروگاه ری با موفقیت مورد بازدید و تعمیرات قرار گرفتند. از آنجائیکه پایداری واحدها در تابستان منوط به انجام تعمیرات و بازدیدهای پیشگیرانه است، از طرفی عمر بالای اکثر تجهیزات، بازدهی تولید واحد ها را تحت […]

به منظور کسب آمادگی تولید، تأمین بار پیک شبکه سراسری کشور و کمک به پایداری تولید، ۲۱ واحد گازی نیروگاه ری با موفقیت مورد بازدید و تعمیرات قرار گرفتند.

از آنجائیکه پایداری واحدها در تابستان منوط به انجام تعمیرات و بازدیدهای پیشگیرانه است، از طرفی عمر بالای اکثر تجهیزات، بازدهی تولید واحد ها را تحت تأثیر قرار می دهد، مطابق برنامه های از پیش تعیین شده، دو تعمیرات اساسی، پنج بازدید قسمت های داغ توربین و چهارده بازدید محفظه احتراق برای واحد های گازی نیروگاه ری شاهد بودیم.

این تعداد تعمیر در بین نیروگاه های کشور کم نظیر محسوب می شود، نیروگاه ری با داشتن توربین های گازی متنوع و نیروهای متخصص و با دانش فنی بالا جایگاه ویژه ای در بین نیروگاه های کشور دارا می باشد.

انجام در حدود ۱۴۰۰ فعالیت در سه حوزه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق به پشتوانه تلاش، تجربه و تخصص متخصصان و پرسنل توانمند این نیروگاه در حالی با موفقیت و بطور کامل به پایان رسید، که شیوع ویروس کرونا و در برخی مواقع شرایط نامطلوب جوی، هیچ تأثیری در اجرا و کیفیت انجام آن نداشت.