واحد گازی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان وارد مدار شد

واحد ۶ گازی نیروگاه شهید سلیمانی پس از بازدید هشت هزار ساعته وارد مدار تولید شد. به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، رضا کاویانی، معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر، افزود: این مولد پس از انجام بازدید هشت هزار ساعته و فعالیت‌های تعمیراتی برنامه‌ریزی شده روتین و کسب […]

واحد ۶ گازی نیروگاه شهید سلیمانی پس از بازدید هشت هزار ساعته وارد مدار تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، رضا کاویانی، معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق کرمان با اعلام این خبر، افزود: این مولد پس از انجام بازدید هشت هزار ساعته و فعالیت‌های تعمیراتی برنامه‌ریزی شده روتین و کسب آمادگی لازم برای تولید برق پایدار در پیک زمستان به چرخه تولید بازگشت.
وی ادامه داد: با توجه به لزوم آمادگی کامل واحد در فصل زمستان، در این بازدید اقدامات کامل‌تری نسبت به بازدیدهای هشت هزار ساعته بر روی واحد انجام گردید.
کاویانی تاکید کرد: در مدت زمان بازدید از این اقداماتی همچون تعویض آجرها و هلدرهای معیوب اتاق احتراق، رفع عیب از الکتروموتورونت فن روغن روانکاری، رفع عیب از پمپ سیرکوله روغن هیدرولیک، تنظیم سیفتی ولو سیستم سوخت مایع، بازدید از ترانس اصلی واحد، جوشکاری پلیتهای معیوب داخل اگزوز و انجام تست کارایی واحد  در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه انجام اقدامات یاد شده از بروز برخی تریپهای احتمالی در شرایط حساس جلوگیری خواهد کرد، گفت: با اجرای این بازدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این مولد با ظرفیت ۱۵۹ مگاوات به شبکه سراسری پیوست.