انتصاب مدیران جدید امور آب و فاضلاب در شهرستان‌های مازندران

طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر عامل شرکت آبفا مازندران، مدیران جدید امور آب و فاضلاب شهرستانهای ساری، نکاء و سوادکوه منصوب و معرفی شدند.

به گزارش برقآب، انتصاب مدیران جدید در سه شهرستان ساری، نکاء و سوادکوه در حوزه امور آب و فاضلاب به منزله اقدامی است که به تأثیر مستقیم در بهبود خدمات آب و فاضلاب در این شهرستان‌ها خواهد داشت. این انتصابات در راستای توسعه و بهبود کیفیت خدمات آب و فاضلاب در منطقه هستند و مسئولیت‌ها و اختیارات جدید به مدیران جدید سپرده خواهد شد. همچنین این انتصابات می‌تواند نقطه عطفی در مسیر پیشرفت و توسعه صنعت آب و فاضلاب در این مناطق باشد.

انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب ساری
مهندس مسعود حسن پور به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب ساری منصوب شده است. این انتصاب در جهت بهبود خدمات آب و فاضلاب ساری و بهره‌برداری بهینه از منابع آب در این شهرستان صورت گرفته است. با توجه به تجربه و تخصص این مدیر جدید، انتظار می‌رود کیفیت و کارایی خدمات آب و فاضلاب در ساری بهبود یابد و مشکلات موجود در این زمینه به‌طور مداوم مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب نکاء
سرپرستی امور آب و فاضلاب شهرستان نکاء به مهندس عباس سپاهی سپرده شده است. با توجه به تجربه و دانش این مدیر جدید، انتظار می‌رود که مشکلات موجود در زمینه آب و فاضلاب در نکاء به بهترین شکل ممکن حل گردد و خدمات آب و فاضلاب در این شهرستان بهبود یابد. همچنین، توانمندی‌ها و زمینه‌های لازم باید برای افزایش بهره‌وری منابع آب در نکاء شناسایی و به کار گرفته شوند.

انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب سوادکوه
مهندس ابوطالب احمدی به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب سوادکوه منصوب و معارفه شده است. این انتصاب با هدف توسعه و بهبود خدمات آب و فاضلاب در سوادکوه انجام شده است. بهره‌برداری بهینه از منابع آب و بهبود شرایط آبی در این شهرستان، از جمله اهداف اصلی مدیران جدید در این حوزه است. انتظار می‌رود با توانمند سازی این مدیر جدید، بهبود کیفیت خدمات آب و فاضلاب در سوادکوه به عمل آید و مشکلات موجود در این زمینه رفع شوند.