هوشمند سازی سامانه ۱۵۲۲ دسترسی مردم به خدمات آبفا را شبانه روزی کرد
پس از هوشمند سازی کامل سامانه ۱۵۲۲ از ابتدای امسال، مردم بدون محدودیت زمانی و مکانی خدمات ۲۳ گانه آبفای استان اصفهان را دریافت می کنند. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که به مناسبت پنجمین سال افتتاح سامانه ۱۵۲۲ سخن می گفت افزود: از ابتدای سال جاری، اصفهانی ها خدمات ۲۳ گانه […]
پس از هوشمند سازی کامل سامانه ۱۵۲۲ از ابتدای امسال، مردم بدون محدودیت زمانی و مکانی خدمات ۲۳ گانه آبفای استان اصفهان را دریافت می کنند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که به مناسبت پنجمین سال افتتاح سامانه ۱۵۲۲ سخن می گفت افزود: از ابتدای سال جاری، اصفهانی ها خدمات ۲۳ گانه آبفا را از طریق سامانه هوشمند ۱۵۲۲ سریع، آسان و بی وقفه دریافت می کنند.
هاشم امینی سامانه ۱۵۲۲ را پل ارتباطی مردم و شرکت دانست و گفت: انتظار می رود دیگر شرکت های آب و فاضلاب در کشور نیز از این فناوری نوین در زمینه خدمات رسانی مستمر به مردم الگو برداری کنند.
وی هوشمندسازی سامانه ۱۵۲۲ را فرایندی خلاقانه و پیشرو در صنعت آبفای کشور برشمرد و اظهار داشت: در هفت ماهه نخست سال جاری، تعداد ۶۱ هزار و ۴۰۰ فقره بازدید نصب انشعابات جدید آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش، به طور هوشمند در سطح استان برنامه ریزی شد.
وی در خصوص مزیت های دسترسی غیرحضوری به خدمات آبفا گفت: بررسی ها نشان می دهد با راه اندازی سامانه ارائه خدمات غیرحضوری آبفای استان اصفهان از سال ۱۳۹۵ تا کنون از ۲۸ میلیون سفر درون شهری جلوگیری و ۳۴ میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شده است.
امینی به سایر روش های ارائه خدمات غیر حضوری آبفا به متقاضیان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مشترکین می توانند خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را علاوه بر سامانه ۱۵۲۲ از طریق میز خدمت الکترونیک پرتال شرکت به نشانی www.abfaesfahan.ir، اپلیکیشن همراه آبفا، دفاتر پیشخوان دولت، کد دستوری # ۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* و آبفا رمزینه (QR-CODE) به صورت سریع و آسان دریافت کنند.
واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، تغییر کاربری انشعاب آب، پاسخ به استعلام مالکیت انشعاب آب، تغییر مشخصات مشترکین آب و فاضلاب، تغییر تعداد واحد مسکونی مشترکین آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب آب، تغییر قطر انشعاب آب، تفکیک، تغییر مکان، آزمایش، تعویض کنتور آب ، نصب سیفون اضافی فاضلاب، قطع موقت و وصل انشعاب آب، جمع آوری یا ادغام انشعاب آب، تسویه حساب بدهی مشترکین آب و فاضلاب، درخواست بررسی صورت حساب مشترکین آب و فاضلاب، اعلام کارکرد کنتور آب، مشاهده سوابق صورت حساب ها و پرداختی های مشترکین آب و فاضلاب، فروش آب تانکری، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب، رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب و درخواست لوازم کاهنده مصرف آب، عناوین ۲۳ خدمتی است که مردم می توانند به صورت غیرحضوری از آبفای استان اصفهان دریافت کنند.
ارسال دیدگاه