مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

هم افزایی مجموعه دولت و مجلس باعث تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی می شود

رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در استان هرمزگان از وضعیت آبرسانی شهرستان حاجی آباد بازدید کردند.

در این بازدید که معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و منصور آرامی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان نیز حضور داشتند، آبرسانی به مجتمع چاله حسن آباد- مورت حاجی آباد از نزدیک بررسی شد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این بازدید با قدردانی از حساسیت اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نسبت به پروژه های آبرسانی افزود: اعضای کمیسیون عمران پیش از این نیز چالش های حوزه آب غرب استان بویژه بستک را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند که حضور آنها در شهرستان حاجی آباد این نوید را می دهد که با هم افزایی دولت و مجلس  شاهد تسریع و بهبود وضعیت آبرسانی بویژه روستاهای تحت پوشش مجتمع حسن اباد – چاله مورت باشیم.

وی با بیان اینکه مجتمع حسن اباد – چاله مورت در فهرست موافقتنامه ملی آبرسانی به روستاهای دارای اولویت کشور قرار دارد، تصریح کرد، از مجموع ۲۱ روستای تحت پوشش این مجتمع، چهار روستا با اجرای عملیات حفر و تجهیز سه حلقه چاه، ۱۷۰۰ مترمکعب مخزن ، دو باب ایستگاه پمپاژ و ۸۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آبدار شده اند.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان به هدف گذاری امسال برای تامین نیاز آبی مشترکین مجتمع حسن آباد گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته ۹ روستای دیگر طی یک سال آینده آبدار می شوند.

حمزه پور افزود: هشت روستای مورد هدف دیگر نیز با تامین اعتبار لازم از اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آبرسانی به این مجتمع را ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد که با تکمیل آن جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.