همکاری فرماندهی انتظامی کلاله با اداره منابع آب جهت پیگیری و شناسایی تخلفات منابع آب

در دیدار رییس منابع آب کلاله و مراوه تپه با فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله  که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، بر همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله با اداره منابع آب در پیگیری و شناسایی تخلفات حوزه منابع آب تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، احمد پارسایی راد رییس […]

در دیدار رییس منابع آب کلاله و مراوه تپه با فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله  که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، بر همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله با اداره منابع آب در پیگیری و شناسایی تخلفات حوزه منابع آب تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، احمد پارسایی راد رییس اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه ضمن تبریک و خداقوت به فرماندهی انتظامی و پرسنل شهرستان کلاله گزارشی از آخرین وضعیت منابع آب زیرزمینی و سطحی شهرستان و بارشهای جوی و ظرفیت سدهای شهرستان در سال آبی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ ارائه کرد.
وی افزود: در سال آبی منتهی به شهریور ۱۴۰۰ کاهش ۳۶ درصدی بارشها در شهرستان کلاله باعث کاهش ظرفیت مخازن تا۸۰ درصد مخازن سدهای شهرستان شد.
رییس اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه افزود: با توجه به اینکه شغل اکثریت مردم منطقه کشاورزی یا مشاغل وابسته به کشاورزی اعم از دام و طیور و کارگران فصلی و حتی بازار متاثر از وضعیت مالی کشاورزان است، ارتباط معنا داری بین وضعیت منابع آبی سطحی و زیرزمینی و تنش های اجتماعی وجود دارد، و این امر بیش از پیش اهمیت توجه و مدیریت صحیح بین منابع و مصارف را گوشزد می نماید، و جهت نیل به اهداف تعادل بخشی بین منابع و مصارف نیاز است همه ذیمدخلان و ذینمفعان دولتی و مردمی پای کار بوده و به اداره منابع آب یاری رسانند.
در ادامه سرهنگ هاشمی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کلاله ضمن تشکر از حضور رییس منابع آب کلاله و مراوه تپه در ستاد انتظامی شهرستان کلاله به دشواری فعالیت های پرسنل ادارات منابع آب با توجه به شرایط کم آبی و خشکسالی های موجود اشاره و بر همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله با اداره منابع آب در پیگیری و شناسایی تخلفات حوزه منابع آب تاکید نمودند.