تحقق وعده استاندار هرمزگان به مردم در سفر هفته دولت به بخش بمانی؛

 نیاز آبی جمعیت ۴ هزار نفری سه روستای سیریک بهبود یافت

طرح افزایش ظرفیت تولید آب شرب روستاهای "شهید مردان"، "کنارجو" و "دودر" بخش بمانی شهرستان سیریک با حمایت ویژه استاندار هرمزگان به اتمام و تامین آب اهالی این روستا بهبود یافت.
عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از حمایت ویژه استاندار هرمزگان در تسریع این عملیات افزود: نگاه ویژه مهدی دوستی در تکمیل پروژه های آبرسانی هرمزگان از ابتدای امسال به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که در تازه ترین اقدام و پس از درخواست اهالی این روستاها در سفر هفته دولت استاندار به سیریک و قول تحقق فوری این خواسته از سوی مهندس دوستی، نیاز آبی ‌۴ هزار نفر از اهالی روستاهای “شهید مردان”، “کنارجو” و “دودر” بهبود یافت.
وی تصریح کرد، آب مورد نیاز این روستا از خط انتقال راونگ تامین می شود که به دلیل قدرت پایین الکتروپمپ، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان طرح بهسازی ایستگاه پمپاژ کرپان و نصب دو پمپ با ظرفیت ۱۵ کیلووات را در دستور کار قرار داد.
به گفته حمزه پور، با این اقدام جهادی، پروژه یاد شده در مدت زمان ۱۰ روز تکمیل و اهالی سه روستای یاد شده به آب شرب پایدار دست پیدا کردند.
مدیرعامل آبفا در پایان گفت: همزمان با اجرای این پروژه، طرح بهسازی تاسیسات ایستگاه های پمپاژ دودر و کنارجو هم در دستور کار قرار گرفت و به اتمام رسید.