نصب ۱۷۶ فقره انشعاب آب در شهرستان مروست

مدیر امور آبفای مروست از نصب ۱۷۶ فقره انشعاب آب در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : منصور فلاحتی ، میزان آب تولیدی  شهرستان مروست در طول سال گذشته را یک میلیون و ۵۲۸ هزار متر مکعب عنوان و بیان کرد […]

مدیر امور آبفای مروست از نصب ۱۷۶ فقره انشعاب آب در طول سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : منصور فلاحتی ، میزان آب تولیدی  شهرستان مروست در طول سال گذشته را یک میلیون و ۵۲۸ هزار متر مکعب عنوان و بیان کرد : واگذاری ۲۲ فقره انشعاب آب ، ۵کیلومتر توسعه و ۴۰۰ متر اصلاح شبکه آبرسانی، ۶۳ مورد استاندار سازی انشعاب ، تعویض ۷۱ مورد کنتور از دیگر فعالیت های امور آبفای مروست در سال ۹۹ می باشد .

فلاحتی ، سرویس ۳۲۲ مورد شیر فلکه ، تعویض یک حلقه چاه ،شست و شوی ۸ مخزن ذخیره آب ،‌۳۶۰۰ مورد کلرسنجی آب ،رفع یک هزار و ۱۳ مورد حوادث ، ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ و … را از دیگر اقدامات این امور عنوان کرد .

شست و شوی ۱۴ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در شهرستان مهریز

مدیر امور آبفای مهریز از شست و شوی ۱۴ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی، موحد در تشریح فعالیت های آبفای مهریز در سال گذشته عنوان کرد : تولید پنج میلیون و ۱۳۶هزار و ۶۰۱متر مکعب آب ، فروش ۴۷۵ فقره انشعاب آب ، نصب ۴۵۵ فقره انشعاب ، استاندارسازی ۱۰ عدد انشعاب از جمله فعالیت های این امور می باشد .

وی اظهارداشت : تعویض ۴۵۹ کنتور ، ۶۰۰ مورد سرویس شیرفلکه ، رفع بیش از سه هزار و ۹۰۰ مورد حوادث ، اصلاح بیش از ۴ کیلومتر و و توسعه بیش از ۵ کیلومتر ،تجهیز چاه شماره ۵ بصیرون ، ۱۹ هزار ۴۴۰ مورد کلرسنجی آب و … از دیگر اقدامات آبفای مهریز در سال ۹۹ می باشد .