در راستای هوشمند سازی شبکه انجام شد؛

نصب ۱۳۲ کنتور هوشمند برق در شهرستان آرادان

در راستای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی "فهام"، ۱۳۲ کنتور هوشمند از آغاز امسال تا به حال در شهرستان آرادان نصب شده است.

 سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان با بیان این مطلب گفت: از زمان شروع اجرای این طرح تا زمان حاضر، ۵۰۸ دستگاه کنتور هوشمند برای اشتراکهای عادی و دیماندی نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.

 رحمان اشرفی با اشاره به این که برای تامین برق متقاضیان جدید انشعاب، دو هزار و ۷۹۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف احداث شده افزود: به منظور افزایش پایداری خطوط برق رسانی و تامین برق با کیفیت به مشترکین، طرح بهینه سازی سه هزار و ۶۴۶ متر شبکه توزیع برق شهرستان به انجام رسیده است.

 وی یادآور شد: شش ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۲۴۵ کیلوولت آمپر، برای تغذیه برق مشترکان جدید نصب و به بهره برداری رسیده و هم اینک مجموع ظرفیت پستهای برق شهرستان ۶۷ هزار و ۳۳۰ کیلوولت آمپر است.

 اشرفی با بیان این که از آغاز سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۶۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی به بهره برداری رسیده اضافه کرد: برای این پروژه ها، مبلغ ۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای رستم‌آباد، داورآباد، فروان و ده سلطان و همچنین بهسازی دو هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارضعیف در نقاط مختلف شهری و روستایی، از مهم ترین برنامه‌های در دست اقدام این مدیریت است.