نشست هماهنگی انبارهای برق فارس

نشست هماهنگی انبارهای برق منطقه ای فارس در راستای پایش و تمرکز در مدیریت انبار با حضور روسای انبارها و مدیران امور تدارکات و قراردادهای این شرکت برگزار شد.

به گزارش برقآب، نشست هماهنگی انبارهای برق فارس در راستای پایش و تمرکز در مدیریت انبار برگزار شد. در این نشست، روسای انبارها و مدیران امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه ای فارس حضور داشتند.

در این نشست، رسول پساوند مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه ای فارس، به اهمیت رعایت فرایند قانونی دریافت، تحویل و برگشت کالا در انبارها اشاره کرد. او بیان کرد که انبارهای شرکت برق منطقه ای فارس به عنوان نمونه های کامل انبارهای مدیریتی و پایش مستمر شناخته می شوند.

مدیر امور تدارکات و قراردادهای برق منطقه ای فارس تأکید کرد که پایش دقیق اسقاط کالا و تعیین میزان کالاهای مازاد و راکد از وظایف مهم انبار هاست. وی افزود که حفظ بیت المال و جلوگیری از هدر رفت منابع دولت در انبارها اولویت برای همه انبارداران و مسئولان تدارکات است.

پساوند بیان کرد که با تصمیم گیری های به هنگام و به موقع و استفاده از کالاهای موجود راکد، هدر رفت منابع و اموال شرکت در انبارها جلوگیری می شود و فرایند انبار داری بر اساس اصول علمی و مهارتی پیگیری می شود.

وی در ادامه بر لزوم تداوم آموزش ها برای بهره مندی از انبارداران موفق و مسلط تأکید کرد. بر اساس گفته وی، اصلی ترین رکن یک انبار، انباردار است. به کارگیری یک فرد مناسب برای مدیریت انبار، بسیار مهم است تا عملکرد روان و کارآمد انبار تضمین شود. مدیریت یک انبار نیاز به مهارت در زمینه های مختلف دارد و برای موفقیت نیاز به پوشش بخش های مختلفی از مدیریت دارد.