نخستین روز از مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور

در نخستین روز از مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور 55 مسابقه به ظرفیت 19 استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در نخستین روز از مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور ۵۵ مسابقه به ظرفیت ۱۹ استان برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور در نخستین روز تیم‌های آبفا مشهد، توانیر، صنعت هرمزگان و صنعت گیلان در گروه یک به رقابت پرداختند و تیم ‌های آبفای مشهد و صنعت گیلان و رقبای خود پیروز شدند.

در گروه دوم که تیم‌های آبفای آذربایجان غربی، برق منطقه‌ای تهران، صنعت سمنان الف و توزیع گلستان حضور داشتند تیم‌های آبفای آذربایجان غربی و توزیع گلستان بر رقبای خود پیروز شدند.

در گروه سوم نیز که تیم‌های آب منطقه‌ای اردبیل، شرکت مهندسی آبفای کشور، صنعت یزد و توزیع برق خراسان شمالی حضور داشتند سه تیم آب منطقه‌ای اردبیل ،شرکت مهندسی آبفای کشور و توزیع خراسان شمالی بر رقبای خود پیروز شدند.

تیم‌های آبفای آذربایجان شرقی، آب منطقه‌ای (الف) خراسان رضوی، صنعت مرکزی و برق منطقه‌ای مفتح همدان نیز در گروه چهارم به رقابت پرداختند و در این گروه نیز تیم‌های آبفا آذربایجان شرقی، برق شهید مفتح همدان و صنعت مرکزی پیروز شدند.

در گروه پنجم نیز تیم‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، آب منطقه‌ای (ب) خراسان رضوی ،صنعت سمنان (ب) و آبفا اصفهان هم قرار گرفتند و در این رقابت‌ها تیم‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، آبفا اصفهان و آب منطقه‌ای خراسان رضوی بر رقبای خود پیروز شدند.

در گروه ۶ نیز تیم‌های صنعت تهران، آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، صنعت زنجان (ب) و توزیع برق شمال کرمان حضور داشتند و تیم‌های صنعت تهران، صنعت زنجان و آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی پیروز میدان شدند.

در گروه هفتم تیم‌های صنعت کردستان، توزیع برق آذربایجان شرقی، صنعت برق قزوین و صنعت برق مازندران حضور داشتند که در این دیدارها هم صنعت کردستان و صنعت برق مازندران بر رقبای خود پیروز شدند.

در گروه هشتم که صنعت فارس، برق منطقه‌ای خراسان رضوی، صنعت زنجان (الف) و برق منطقه‌ای کرمانشاه حضور داشتند؛ تیم‌های صنعت فارس و برق منطقه‌ای خراسان رضوی بر رقبای خود پیروز شدند.

گفتنی است بیست و یکمین دوره از مسابقات ورزشی تنیس روی میز کارکنان صنعت آب و برق کشور در بخش آقایان و پیشکسوتان با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور به میزبانی شهرستان سمنان در حال انجام است و این مسابقات تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد.